سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد ؛

ارائه تخفیف 13 میلیارد تومانی برای احیای بافت های فرسوده منطقه 10 تهران

تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از 13 میلیارد تومان بابت نوسازی املاک واقع در پهنه مصوب بافت فرسوده تخفیف اعمال شد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر ، با بیان این که اعمال تخفیفات ویژه در حوزه ساخت و ساز یکی از راهکارهای جلب مشارکت اجتماعی در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده است افزود: مشارکت مردمی مهمترین قوه محرکه در نوسازی بافت‌های فرسوده است و باید زمینه نوسازی توسط خود شهروندان نیز فراهم شود .

وی با تاکید بر این که باید پیش از وقوع هرگونه حادثه و بحرانی پیشگیری‌های لازم انجام شود، گفت: یکی از مهمترین نیازهای منطقه ترمیم و بازسازی بافت‌های فرسوده است که با جدیت از سوی مدیریت شهری اعمال می شود و در این حوزه به طور قطع یک دستگاه و نهاد نمی‌تواند کاری انجام دهد .

به گفته شهردار منطقه تا پایان آذر ماه سال جاری72 درصد از مجموع نوسازی در پهنه بافت های فرسوده منطقه صادر شده ،که با توجه به اهمیت این موضوع ، بالغ بر 13 میلیارد تومان در این حوزه تخفیف اعمال شده است و در مجموع از 1145 پروانه صادره در منطقه ، 823 فقره پروانه نوسازی در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار دارد که حاکی از عزم جدی دست اندرکاران منطقه است .

عظیمی افزود : در نوسازی بافت‌های فرسوده ، عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و .. از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد .

وی در پایان اظهار داشت: اصلاح بافت‌های فرسوده یکی از مهمترین نیازهای این منطقه است که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیر داشته است و امیدوارم سایر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان با شناخت دقیق این نیاز با ارائه راهکارهای لازم برای رفع دغدغه شهروندان تلاش نمایند.


انتهاي پيام/

 

برچسب ها: تخفیف ، میلیارد ، بافت ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.