سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جواد مجابی" به شوره زار می‌آید

نمایش "در شوره زار" به نویسندگی و کارگردانی "حسین کیانی" یکشنبه شب، هشتم دی ماه، میزبان "دكتر جواد مجابی" شاعر، داستان نويس، نقاش و منتقد ادبي است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ مجابی تاکنون آثار بسياري از جمله يازده مجموعه شعر، چهار مجموعه طنز، هجده كتاب پژوهشی، شش مجموعه داستان كوتاه، يازده رمان، چهار كتاب و سه نوار براي كودكان و پانزده كتاب ديگر نیز در زمينه‌های نمايشنامه، سفرنامه، فيلم‌نامه، شناخت‌نامه و مجموعه مقالات منتشر کرده است. علاوه بر اینها، نقاشی مدرن   را نیز به تفنن تجربه و چند نمایشگاه از آثار خود را به نمایش گذاشته است.

نمایش«در شوره زار» کاری از گروه تئاتر «چریکه» است که داستان گروهی از افراد را روایت می کند که در منطقه ای بدون امکانات رها شده‌ و به دنبال چاره اندیشی برای رهایی هستند... «مجید صالحی»، «رویا میرعلمی»، «علی سلیمانی»، «سینا رازانی»، «فهیمه امن زاده»، «احمد ساعتچیان»، «وحید رهبانی» و «فریده سپاه منصور» در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.  

این نمایش هر شب ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و علاقه مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس گرفته یا از طریق سایت های www.tamashakhaneh.ir/ticket   و tiwall.com. www اقدام به خرید بلیت این اثر نمایشی نمایند.

همچنین بلیت این نمایش برای دانشجویان تمامی رشته ها و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری با تخفیف 25 درصدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.