سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

هنوز در زمینهٔ "سلول‌های بنیادی" به بالندگی نرسیده‌ایم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما هنوز در زمینه سلول‌های بنیادی به بالندگی کامل نرسیده‌ایم اما امیدواریم تا بیست سال آینده تحولی در رشته‌های مختلف پزشکی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، قاضی‌زاده هاشمی در حاشیهٔ بازدید از درمانگاه آودیسیان در جمع خبرنگاران گفت: قطعا "دولت" خود را موظف می‌داند تا تمام خدمات را به این عزیزان ارائه دهد. هرچند مسئول رسیدگی به این بچه‌ها، وزارت آموزش و پرورش است، اما وزارت بهداشت نیز تمام تلاش خود را برای خدمات بهداشتی به این بچه‌ها ارائه می‌کند و ما سعی می‌کنیم بهترین جراحان را فراهم کنیم و خود را موظف به همهٔ خدمات و هزینه‌ها به این بچه‌ها می‌دانیم. 

وی در مورد "سلول‌های بنیادی" و اثرات آن در نظام سلامت گفت: ما هنوز در این زمینه به بالندگی کامل نرسیده‌ایم اما امیدواریم تا بیست سال آینده تحولی در رشته‌های مختلف پزشکی ایجاد شود. 
در یک دههٔ گذشته در "پژوهشگاه رویان" و تربیت معلم و تربیت مدرس پیشرفت‌های خوبی شده و ادامهٔ مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم را باید ادامه دهیم و باید از تبلیغات نادرست دوری کنیم. 

وی در مورد شخصی که ادعای همکاری با پزشکان در پیوند اعضا کرده بود، گفت: ما به عنوان مسئول موظف‌ایم هر خبری را درست بگوییم و در این زمینه دستور رسیدگی داده شده و سر نخ‌هایی پیدا شده و مسئولان بهداشت و درمان تحقیق می‌کنند و اگر چه به نتایج قطعی رسیدند، قطعا اعلام خواهند کرد و بیمارستان‌هایی که عمل پیوند را انجام می‌دهند محدود و قابل نظارت هستند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.