سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

5 مشکل اصلی چهار اسمارت فون برتر بازار از چیست؟

وب سایت Fixya از مخاطبان خود خواسته تا پنج مشکل اصلی چهار تبلت برتر بازار را اعلام کنند. این تبلت ها که جزء برترین دستگاههای این روزهای بازار به حساب می آیند و در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارند عبارتند از Apple iPad Air, Microsoft Surface 2, Amazon Kindle HDX و iPad Mini with Retina Display.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ وب سایت Fixya از مخاطبان خود خواسته تا پنج مشکل اصلی چهار تبلت برتر بازار را اعلام کنند. این تبلت ها که جزء برترین دستگاههای این روزهای بازار به حساب می آیند و در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارند عبارتند از Apple iPad Air, Microsoft Surface 2, Amazon Kindle HDX و iPad Mini with Retina Display.



در مورد تبلت Microsoft Surface 2 باید گفت که، 25 درصد از کاربران از پشتیبانی اپلیکشن های موجود برای آن ابراز نارضایتی کرده اند. 20 درصد با کیفیت اسپیکرهای آن و 15 درصد با کیبورد تاچ کاور آن مشکل داشته اند.



حدود ۳۰ درصد از کاربران آیپد ایر  مشکل مربوط به کرش کردن مرورگر، 25 درصد مشکلات مختلف صفحه نمایش و 15 درصد هم به مشکلات میزان پاسخگویی کیبورد و مشکل وای فای آن اشاره کرده اند.



اما نوبت به یکی از بهترین تبلت های اندروید بازار یعنی Amazon Kindle HDX می رسد، 25 درصد کاربران این تبلت با مرورگر سیلک آن مشکل داشته اند، 20 درصد به مشکل پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی و 20 درصد هم به مشکل باتری آن اشاره کرده اند.



در نهایت نوبت به آیپدمینی با صفحه نمایش رتینا می رسد که حدود 30 درصد کاربران با مشکلات صفحه نمایش، 20 درصد با فضای ذخیره سازی، 20 درصد با کرش کردن مرورگر آن و 15 درصد با میزان پاسخگویی کیبورد مشکل داشته اند.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.