سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی صورت گرفت؛‌

انتقاد محجوب از شکایت از مطبوعات به خاطر چاپ گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی

نماینده تهران با بیان این که گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گزارش رسمی مجلس است گفت: به محاکم توصیه می‌کنیم در دعوت از روزنامه‌ها یا تکلیف آن‌ها به درج جوابیه دقت داشته باشند چرا که قانون الزامی در این رابطه ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علیرضا محجوب نماینده تهران در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز به تعیین دستمزدها اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته دستمزدها حداقل 6 درصد و به عبارت دقیقتر 11 درصد کمتر از تورم به حقوق کارگران اضافه شد.  
 
وی افزود: امسال مرکز آمار برای مواد غذای رقم 51 درصد را اعلام کرده بنابراین درخواست می‌کنیم در تعیین حداقل دستمزد با توجه به وضع دشوار به داد کارگران رسیدگی شود.  
 
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این روزها بحثی تحت عنوان شکایت از مطبوعات در باب چاپ گزارش این تحقیق و تفحص مطرح است.
 
وی تاکید کرد: اعلام می‌کنم گزارش تحقیق و تفحص گزارش رسمی مجلس تلقی می‌شود و در آیین نامه دقت کردیم و در هیچ جا جایی برای جوابیه وجود ندارد.  
 
محجوب تاکید کرد: لذا به محاکم توصیه می‌کنیم به آیین نامه دقت کنند و در دعوت از روزنامه‌ها یا تکلیف آن‌ها به درج جوابیه دقت داشته باشند که قانون الزامی در این رابطه ندارد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تامین ، اجتماعی ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.