سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

هوای شهر سمنان در وضعیت هشدار قرار گرفت

افزایش آلاینده ها در شهر سمنان به مرز هشدار رسید ، این وضعیت تا دوشنبه آینده ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: به علت پایداری هوا در چند روز اخیر و افزایش غلظت آلاینده ها کیفیت هوای شهر سمنان در مرز هشدار قرار گرفته است.
ظهرابی به محدودیت در امر ساعات کار واحدهای تولیدی و صنعتی که گرد و غبار تولیدی اشاره کرد و افزود: در صورت تشدید وضعیت آلایندگی هوا، تعطیل موقت این واحدها از جمله این تدابیر است.
وی کاهش فعالیت های ورزشی، کاهش خروج غیر ضروری مردم به ویژه افرادی که دچار بیماریهای قلبی عروقی هستند و ناراحتی تنفسی دارند و تنظیم موتور خودروها از دیگر موارد مورد تاکید قرار داد و افزوداز مردم خواهشمندیم از روشن کردن آتش، سوزاندن لاستیک و فعالیت هایی که آلودگی هوا را بدنبال دارد خودداری کنند.
وی کویر حاشیه این استان را منشاء طبیعی آلودگی و افزایش غبار محلی دانست و گفت: افزایش آلاینده های ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی، خودروها و منابع خانگی از دیگر عوامل بروز و تشدید آلاینده ها در سمنان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه وضعیت هوای سمنان در مرز هشدار قرار دارد و مدارس تعطیل نمی شود از مسوولان آموزش و پرورش خواست تا حضور دانش آموزان در فضای باز و نیز فعالیت های بدنی آنان را کاهش دهند./س

برچسب ها: الودگی ، هوا ، هشدار ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.