سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از شروع نیم فصل دوم؛

اردوی یک هفته ای دانشگاه آزاد در کیش

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد برای آمادگی نیم فصل دوم از امشب راهی اردویی یک هفته ای در جزیره کیش می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم دانشگاه آزاد بعد از چند روز استراحت از روز سه شنبه سوم دی تمرینات اختصاصی نیم فصل دوم را آغاز کرد و امشب نیز برای اردویی یک هفته ای به جزیره کیش سفر می کند.

دانشگاه آزاد که نیم فصل اول را در رده سوم جدول به پایان برد، در اولین هفته نیم فصل دوم با تیم نیروی زمینی تهران دیدار می کند.

مسئولان دانشگاه آزاد با رسیدن به تعطیلات نیم فصل بار دیگر به فکر حل مشکلات سالن اختصاصی خود در حکیمیه افتادند و در صورت خریداری تخته شیلد تا شروع نیم فصل دوم، بالاخره بازیهای این تیم به سالن اختصاصی منتقل می شود.

احمدیان مشکلی با تیم نداشت
 
بعد از آخرین دیدار تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در نیم فصل اول شنیده شد که کرم احمدیان بازیکن با تجربه تیم به حالت قهر بازی را ترک کرده و با تیم به مشکل خورده است اما عامری سرپرست دانشگاه با رد این موضوع توضیح داد: احمدیان مشکلی با تیم نداشت بلکه در جریان بازی با یک ضربه مصدوم شده بود که خودمان وی را برای مداوا به رختکن انتقال دادیم.

وی از تمرین بدون مشکل پویا تاجیک خبر داد و تاکید کرد که محمد جمشیدی دیگر بازیکن مصدوم تیم همچنان به فیزیوتراپی می پردازد اما سایر بازیکنان تیم هیچ مشکلی ندارند.

عامری همچنین به پیشنهاد سلیمانی رئیس سازمان لیگ برای حذف سرپرستان از روی نیمکت تیمها اشاره کرد و گفت: حضور سرپرست بر روی نیمکت تیمها یک قانون جهانی است و در ایران هم اگر سرپرستی در جریان مسابقه مشکل ایجاد کرد باید مانند مربیان، وی را جریمه کنند وگرنه بحث حذف سرپرستان از روی نیمکت کارشناسی شده نیست.


برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، نیم ، فصل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.