سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

ترانزيت 156هزار تن سوخت از گمرک مرزی ماهیرود

156 هزار تن سوخت از ابتدای امسال از گمرک مرزی ماهيرود خراسان جنوبی به افغانستان ترانزيت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مدير کل گمرکات خراسان جنوبی گفت: این میزان سوخت با 6 هزار و 382 دستگاه کاميون از کشورهای عراق، روسيه و امارات به افغانستان ترانزيت شده است.

 خاشی افزود: از ابتدای امسال همچنین بيش از 288 هزار و 937 تن کالا به ارزش 98 ميليون و 40 هزار و 479 دلار از طریق گمرکات بيرجند، ماهيرود، گلورده، يزدان و دوکوهانه به افغانستان صادر شده است.

وی حلال صنعتی، هوی اند(مواد سوختی)، مکمل سوخت، موکت، ايزوگام، سيمان، زرشک، کاشی، شکلات، ويفر وکنسرو نخود را از مهمترین اقلام صادراتی تولید شده در خراسان جنوبی دانست که صادرات آنها نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزنی 11 درصد افزايش يافته است.

مدير کل گمرکات خراسان جنوبی همچنین گفت: از ابتدای امسال همچنین 92 ميليون و 367 هزار و 99 کيلوگرم کالای تولیدی سایر استانها به ارزش 180 ميليون و 396 هزار و 322 دلار از گمرک مرزي ماهيرود صادر شده است.

آقای خاشی افزود: حلال آلی، روغن پايه، تينر روغنی، هيدروکربور، مکمل سوخت و گازوئيل از عمده ترین اقلام استانهای خراسان رضوی و شمالی، سیستان و بلوچستان،مازندران،کرمان و یزد است که از طریق گمرک ماهیرود به افغانستان صادر شده است./س

برچسب ها: ترانزیت ، سوخت ، گمرک ، مرزی ، ماهیرود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.