سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

روابط مبتنی بر سود متقابل با حکومت اقلیم کردستان عراق از اولویت‌هاست

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل از ظرفیت‌های بالای ارتقای همکاری در حوزه اشتغال و کارآفرینی با اقلیم کردستان عراق و ارائه دانش فنی در حوزه‌های مختلف با این منطقه خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حسینی در نهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی در استان کردستان گفت: اشتغال‌زایی برای افراد تحصیلکرده و جویای کار باید در اولویت کاری مدیران و متولیان این حوزه در استان غنی و مستعد کردستان باشد.
وی افزود: موضوع اشتغال یک مبحث بین دستگاهی است و باید علاوه بر حفظ اشتغال‌های موجود زمینه را برای حل مشکلات پیش روی کارخانه‌ها و صنایع فراهم کنیم و از حاد شدن مشکلات جلوگیری نماییم.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین المللی از همجواری استان کردستان با اقلیم کردستان عراق به عنوان یک مزیت بالای اقتصادی و تجاری نام برد که می‌توان با تکیه بر این مزیت راه را برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در این خطه و حتی غرب کشور هموار کرد.
حسینی اضافه کرد: روابط مبتنی بر سود متقابل  با حکومت اقلیم کردستان عراق از اولویت‌های ما بوده و در این مسیر نیز با تکیه بر اشتراکات تمدنی کهن و دینی می‌توانیم نفعی دوجانبه را تعریف نماییم./س
انتهای پیام/
برچسب ها: روابط ، سود ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.