سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچیان گردنبند دستگیر شدند

کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان سارقان کیف قاپ را با 22 فقره سرقت در اصفهان دستگیر کردند.

سرهنگ "خسر‌وی" در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر گرد‌بند قا‌پی به دادخواهی "امین‌" رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.  
 
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: ماموران با توجه به اطلاعات بدست آمده از شرح وقوع جرم توسط ما‌لباخته و همکاری مناسب وی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای شدند و رد آنها را در یکی از پاتوق ها‌یشان زده و در ادامه طی عملیاتی ویژه آنها را دستگیر کردند.  
 
این مقام مسئول عنوان داشت: در بازجویی ‌ها‌یی که از متهمان صور گرفت هر دو در ابتدا هر نوع بزه انتسا‌بی نسبت به خود را رد می کردند اما با شناسایی متهمان توسط مالبا‌ختگان و بدست آمدن دلایل لازم در مراحل بازجویی، سرانجام لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به بزه انتسا‌بی به 21 فقره سرقت کیف قا‌پی و گردنبند قاپی در شهر اصفهان اعتراف کردند.
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند به همشهر‌یان توصیه کرد: هنگام پیاده روی در خیابان مراقب کیف دستی خود باشید و از حمل پول نقد بدون پوشش و حفاظت مناسب، مثلا قرار دادن آن در کیسه های نایلونی، مخصوصا هنگام خروج از مراکز مالی نظیر بانک صر‌افی و . . . خود داری کنید و کیف خود را در دستی که به سمت دیوار و یا جدول کنار خیابان است بگیرید.  
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.