سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سال 92 صورت می گیرد؛

واکاری 350 هزار اصله درخت در عرصه های جنگلی قطب تفریحی تهران

شهردار منطقه 22گفت: تا پايان امسال 350 هزار اصله درخت در بوستان جنگلي چيتگر و عرصه هاي جنگلي حاشيه شمالي بزرگراه شهيد خرازي به همت شهرداري منطقه 22 ، واكاري مي شود.

حسين مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: عمليات واكاري از سوي اداره فضاي سبز حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه از ابتداي امسال آغاز شده و در آن از درختان و گونه هاي متناسب با محيط استفاده مي شود. هدف از اجراي اين عمليات تكميل عرصه هاي جنگلي و افزايش پوشش جنگلي در قطب تفريحي گردشگري پايتخت است.
 
وي تصريح كرد:اين عمليات اكنون در فاز يك و 2 بوستان جنگلي چيتگر با كاشت 177 هزار اصله نهال در حال اجراست و با پيشرفت بيش از 70 درصد همراه است.

وي گفت:ادامه اين عمليات نيز به منظور كاشت بيش از 150 هزار اصله نهال جديد در عرصه هاي جنگلي شمال بزرگراه شهيد خرازي از محدوده وردآورد تا بوستان جنگلي لتمال كن  و در ارتفاعات 1400 تا 1800 متر بزودي آغاز مي شود تا شهروندان از ابتداي سال 93 ، تولد بهار سبز و زيبايي را در اين محدوده از تهران شاهد باشند.
 
وي خاطرنشان كرد:انواع درختان جنگلي نظير كاج تهران، توت نرك، ارغوان، سرو، زيتون تلخ، پالونيا و ... از جمله درختاني است كه طي عمليات واكاري در اين عمليات كاشته خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اصله ، جنگل ، تفریحی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.