سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: امیدوارم در 48ساعت آینده اولویت های فوتبالی ایران مشخص شود

کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی زیر 22 سال ایران و کره جنوبی در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22سال ایران گفت: از اینکه در کیش حضور داریم بسیار خوشحالم چرا که امکانات و زمین چمن ورزشگاه المپیک این جزیره، در سال های بازی ما بسیار نامناسب بود اما در حال حاضر یکی از بهترین ورزشگاه های کشور است. دیروز هم صحبتی با سرمربی کره جنوبی داشتم و وی هم کیفیت چمن ورزشگاه المپیک را بهتر از ورزشگاه پوسان و هم رده ورزشگاه اولسان عنوان کرد. پس از برگزاری دیدارهایمان و افتتاح چمن این ورزشگاه و بازگشت به تهران به کفاشیان پیشنهاد خواهم داد تا در صورت امکان، کی روش دیداری از امکانات این ورزشگاه انجام دهد تا اردوهای تیم ملی بزرگسالان هم در این جزیره برگزار شود چراکه هم استانداردهای ای اف سی را دارد و هم وجهه خوبی ندارد که تنها به ورزشگاه آزادی تهران تکیه کنیم.

منصوریان در خصوص دیدار فردا مقابل کره جنوبی گفت: نگاه ما به بازی با کره همان نگاه به بازی آتی ما مقابل ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود و در واقع هدف اصلی ما شبیه سازی است تا نتیجه گرایی. دستور کار ما بر اساس بازی احساسی نخواهد بود چراکه مسابقات زیر 22سال برای اولین باراست که به صورت قهرمانی برگزار می شود. البته نباید این مسئله را نادیده بگیریم که در گروه مرگ قرار گرفته ایم اما جدا از نتیجه طی صحبتی که با کی روش داشتم مقرر شد تا در جام جهانی 2015 برزیل حداقل 5بازیکن از تیم ملی زیر 22سال حضور داشته باشند چراکه بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی های 2018 و 2022 را همین ملی پوشان زیر 22سال تشکیل می دهند.

سرمربی تیم ملی زیر 22سال درپاسخ به سوالی درباره اینکه برخی باشگاه ها اعلام کرده اند که بازیکن هایشان را برای بازی های لیگ لازم دارند، گفت: به هر حال حق را به باشگاه ها می دهم اما من هم نمی توانم 20ماه تلاش و کار مداوم را که نتیجه اش بازیکنان ستاره لیگ برتر شده است را نادیده بگیرم. تمام بازیکنان تیم ملی زیر 22سال برای باشگاه هایشان مهم و تاثیرگذار هستند و نمی توانم فقط به چند نفر اجازه ترک اردو را بدهم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا پس از دیدار فردا مقابل کره جنوبی به تمام بازیکنان اجازه حضور در بازی های لیگ را بدهیم چراکه نمی خواهم در صعود یا نزول تیم ها در جدول لیگ تاثیر گذار باشیم. اما از ریاست فدراسیون می خواهم که هرچه سریعتر تصمیم نهایی خود را نسبت به نحوه حضور تیم ملی زیر 22سال در مسابقات قهرمانی آسیای عمان بگیرد تا مشخص شود که با تیم اصلی خود شرکت می کنیم یا بدون حضور بازیکنان لیگ برتری که در این صورت شرایط بسیار سختی خواهیم داشت. کادر فنی تیم ملی در کیش می مانیم و برای دیدار دوم مقابل کره جنوبی منتظر تصمیم گیری نهایی خواهیم ماند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.