سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مصوب صندوق توسعه ملی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی حدود 68 میلیارد تومان برای سرمایه گذاران استان کرمانشاه در نظر گرفته شده، از عدم همکاری بانک ها در این خصوص انتقاد کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه 

جهانگیر شاهمرادی گفت: این میزان اعتبار برای سرمایه در گردش 35 واحد صنعتی در نظر گرفته شده و دریافت تسهیلات از محل اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی برای همه این طرح ها به تصویب رسیده است.

 شاهمرادی با تاکید بر اینکه اگر این پول به موقع پرداخت می شد شرایط صنایع ما اینگونه نبود، ادامه داد: از بانک ها توقع داریم همان طور که ما در وصول مطالبات با آنها همکاری داریم، آنها نیز در خصوص گشایش این اعتبار همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه نیزگفت: بازگشایی LC با 30 درصد اعتبار ازمهمترین مشکلات فعلی با بانک هاست و علی رغم اینکه از ابلاغ آن حدود دوماه می گذرد هنوز بانک های استان به آن عمل نمی کنند.

کیوان کاشفی  صرافی ها را نیز از دیگر مشکلات فعالان اقتصادی و بازرگانان استان خواند و بیان کرد : اگرچه صرافی های خصوصی در استان در حال فعالیت هستند اما اگر یک صرافی زیر مجموعه بانک توسعه صادرات در استان و خصوصا شهرستان مرزی قصرشیرین ایجاد شود کار بخش خصوصی آسان تر می شود/س.

برچسب ها: عدم ، همکاری ، بانکها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.