سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري هم انديشي بزرگ محلات 13 گانه در شرق تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، از برگزاري هم انديشي بزرگ محله اي در محلات 13 گانه منطقه، با مشارکت پژوهشگران اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی و مديران محلات خبر داد.

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت:  در همین راستا اين هم انديشي ها با هدف نهادينه سازي زندگي مطلوب در محله ي خوب و با همکاري و تعامل افراد ساکن در محلات برگزار شد.
 
وی افزود:  اين هم انديشي ها، فرصت مناسبي براي ساکنان هر محله از هر قشري است که توانمندي ها، ظرفيت ها و نظريات راهگشاي خود را براي ارتقاي کيفيت زندگي و کارکردهاي محله به کار برند.

وی اظهار داشت:  در صورت استفاده از ظرفيتهاي توانمند کانون هاي محلي و شناسايي و جذب افراد اثر گذار محلي در برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي، بي ترديد مي توان گام مستحکمي در راستاي تقويت و توسعه ي کيفي محلات برداشت و زندگي مطلوب در محله ي خوب را تجربه کرد .

وی تصريح کرد:  در واقع چنين هم انديشي هايي تلاش دارد تا ظرفيت هاي مثبت و نقاط قوت محله را تبيين کند و با ترسيم چشم انداز محله، به چگونگي بهره گيري از اين نقاط قوت و ظرفيت ها از نگاه اهالي دست يابد . 

وی ادامه داد: در اين هم انديشي ها، تمام ابعاد اجتماعي و فرهنگي محله ي خوب و زندگي مطلوب مورد بحث و بررسي قرار مي گيرند تا بستري مناسب براي تلاشي همگاني در راستاي ارتقاي سطح زندگي مطلوب در محله، ايجاد شود.

عبداللهی خاطر نشان کرد:  بررسي روابط اجتماعي و همسايگي در محله، توانمندي معلولان محله و شيوه هاي ارتقاي زندگي اجتماعي، ابعاد فرهنگي و اجتماعي زندگي مطلوب و نقش روابط سالم خانوادگي در افزايش مطلوبيت محله از جمله محورهاي اساسي در اين هم انديشي هاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.