سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

راهپیمایی 9 دی پیام ایستادگی ملت ایران است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام ملت ایران در راهپیمای روز 9 دی ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا مجتهدی گفت: توطئه‌های دشمنان هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و نمونه‌های آن را در سالیان اخیر و در مواجهه با انقلاب اسلامی مشاهده کرده‌ایم.
وی با یادآوری حوادث سال 88 افزود: در آن سال فریب‌خوردگان کفر و استبداد با حمایت دنیای استکبار و استثمار در تلاش برای سست کردن پایه‌های انقلاب و فرو ریختن بنایی بودند که با خون هزاران شهید استوار شده بود.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: واقعه تاسف‌بار اهانت به روز عاشورا و کارهایی که در این روز انجام شد، پشت پرده و باطن خبیث دشمنان این آب و خاک را بر ملا کرد.
وی با تاکید بر لزوم پاسداشت و زنده نگه‌داشتن واقعه عظیم 9 دی گفت: بر تمام مردم ایران از هر جنس، نژاد و زبانی واجب است با حضور پرشور در راهپیمایی 9 دی امسال، دیگر بار پیام خود را به گوش جهانیان به‌ویژه سردمداران نفاق و تزویر و ریا برسانند.
امام جمعه سنندج در پایان اضافه کرد: پیام ملت ایران همان ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های شوم دشمنان و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی است./س
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.