سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ایجاد نمایشگاه دائمی برای ارائه محصولات منطقه ضروری است

فرماندار اهر تسریع در ایجاد نمایشگاه دائمی برای ارائه محصولات تولیدی بخصوص صنایع دستی و منحصر بفرد منطقه را در جهت بازاریابی مناسب، ایجاد شغل و افزایش درآمد عمومی ضروری برشمرد.

 

به گزازش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: شهرستان اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران از دیرباز مرکز اصلی داد و ستد و منطقه ای ویژه برای تأمین مایحتاج عمومی از رونق اقتصادی و تجاری این منطقه بوده و باید تلاش شود با رونق آن افتخار و شهرت گذشته خود را باز یابد.

صدیقی تأکید کرد انتظار داریم سازمان صنعت و معدن و تجارت دراین راستا گامهای عملی برداشته و با ایجاد نمایشگاه دائمی در شهرستان در جهت رونق اقتصاد منطقه تلاش کند.

این مقام مسئول بااشاره به اینکه شهرستان اهر در حوزه معدن، کشاورزی، گردشگری از پتانسیل ویژه ای برخوردار است.

فرماندار اهر ستاد جذب سرمایه گذاری شهرستان و ادارات ذیربط در جهت حمایت از سرمایه گذاران در بخشهای مختلف آماده همراهی و همکاری هستند.

وی، تأکید کرد هم اکنون چندین طرح در حوزه های مختلف از جمله معدن مس انجرد که یکی از بزرگترین پروژه بخش خصوصی در صنعت مس می باشد در شهرستان اهر عملیات اجرایی آن آغاز شده که امیدواریم با تسریع در اجرای این طرح عظیم شاهد اشتغالزایی برای جمع کثیری از جوانان منطقه باشیم.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با اختصاص تسهیلات ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته بتوانیم گامهای بلندی برای راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی در شهرستان اهر برداریم./س

 

برچسب ها: ایجاد ، نمایشگاه ، محصولات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.