سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

آخرین وضعیت پیگری پرونده "کهریزک"

وکیل یکی از متهمان پرونده کهریزک گفت: پرونده کهریزک هنوز در ردیف مطالعه قضات قرار نگرفته و حتی ممکن است تا پایان سال نیز پیگری نشود.

"محمد اصلانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کهریزک گفت: این پرونده به همان منوال سابق در شعبه 9 دیوان عالی کشور است و در این راستا ما همچنان منتظر مطالعه و صدور رای هستیم.   
 
وکیل یکی از متهمان پرونده کهریزک با بیان این مطلب که رسیدگی به این پرونده برخلاف آن چه که در اذهان عمومی جای گرفته، طولانی نشده است، گفت: در دیوان عالی کشور رسیدگی‌ها توسط 3 یا 5 قاضی و به طور دقیق انجام و پرونده‌ها در نوبت رسیدگی قرار می‌گیرند.  

وی ادامه داد: پرونده کهریزک هنوز در ردیف مطالعه قضات قرار نگرفته و حتی ممکن است تا پایان سال نیز پیگری نشود.  

گفتنی است؛ قضات متهم در حادثه بازداشتگاه کهریزک طی۱۱ جلسه از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی محاکمه شدند و پس از گذشت حدود یک ماه از زمان آخرین جلسه محاکمه، دادگاه رای خود را درباره متهمان این پرونده صادر کرد.

سه متهم پرونده کهريزک با اتهام بازداشت غير‌قانوني، به 5 سال انفصال از خدمات دولتي و انفصال دائم از خدمات قضايي محکوم شده‌اند، اما به دليل اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی در مرحله تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.