سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسری بودجه بی‌سابقه آلمان

موسسه آمار فدرال آلمان اعلام کرد، کسری بودجه این کشور در نه ماه نخست 2013 میلادی به بیش از 28/7 میلیارد یورو رسیده است.بر اساس این گزارش میزان درامدهای بودجه دولت آلمان و 16 ایالت این کشور در نه ماه نخست 2013 میلادی 28/7 میلیارد یورو کمتر از میزان هزینه‌های آن بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپرس تی وی ، آمارهای منتشر شده همچنین نشان می دهد که کسری بودجه آلمان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 5/1 میلیارد یورو افزایش داشته است. گزارش دیگری نیز نشان می دهد که بیش از 13 میلیون نفر در آلمان در آستانه فقر اقتصادی قرار دارند.مرکز تحقیقات اقتصاد و بازرگانی انگلیس نیز در تازه‌ترین تحقیق خود پیش بینی کرد، میزان تولید اقتصادی این کشور تا سال 2030 میلادی از آلمان و فرانسه دو اقتصاد بزرگ اروپا بیشتر خواهد شد و انگلیس به بزرگترین اقتصاد اروپایی تبدیل می شود.

 این گزارش حاکی است، اگر منطقه یورو با فروپاشی روبرو می‌شد این مساله به نفع آلمان بود و انگلیس تا سال‌ها نیز نمی‌توانست بر آلمان پیشی بگیرد. این مرکز تحقیقاتی انگلیس همچنین مدعی شد، اگر انگلیس عضو اتحادیه اروپا نبود به رشد اقتصادی به مراتب بالاتر و سریعتری دست پیدا می‌کرد.گرچه تاثیرات منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در کوتاه مدت سخت و دردناک خواهد بود ولی این مساله در بلند مدت منافع زیادی برای اقتصاد این کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.