سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوگل آدرس ایمیل نماینده اسلام‌ستیز هلند را بست

به دنبال شکایت مسلمانان از «گیرت ویلدرز»، شرکت گوگل، آدرس ایمیل این نماینده اسلام‌ستیز هلند را از دسترس خارج کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «گیرت ویلدرز» که پس از ساخت فیلم موهن «فتنه» و برگزاری همایش‌های ضداسلامی، این‌بار قصد داشت تا کمپینی عمومی برای طراحی آگهی‌های ضداسلامی برگزار کند، با واکنش سریع مسلمانان مواجه شد.

این نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند با ساخت آدرس ایمیلی در سرویس «جیمیل» گوگل، از شهروندان خواسته بود که آگهی‌های ضداسلامی خود را به این آدرس ارسال کنند ولی مسلمانان هلند با طرح شکایت از وی در نزد مقامات گوگل، مانع ارسال این آگهی‌ها شدند چراکه گوگل آدرس الکترونیک ویلدرز را از دسترس خارج کرد.

همچنین ویلدرز از طریق این آدرس ایمیل، سفارش خرید مربوط به آگهی‌های موهن به قرآن‌ کریم را که توسط اعضای حزب راست‌گرای افراطی «آزادی» طراحی شده بودند، دریافت می‌کرد.

رسانه‌های هلند اعلام کردند که بانی اصلی بسته‌شدن آدرس جیمیل ویلدرز، شورای ملی مراکشی‌های مقیم هلند است که از گوگل خواست تا این آدرس را از دسترس خارج کند.

با این حال، سازنده فیلم موهن فتنه تاکید کرده است که از خدمات رایگان دیگر سرویس‌های ارائه‌دهنده آدرس پست الکترونیک برای فروش و دریافت آگهی‌های ضداسلامی استفاده خواهد کرد.

اقدامات ضداسلامی ویلدرز اخیرا توسط وزیر امورخارجه این کشور میز مورد انتقاد قرار گرفت و دولت هلند از این نماینده اسلام‌ستیز اعلام برائت کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.