سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاسترو: از عملكرد بازيكنانم راضي نيستم/هدفم از بازي با تركيه سنجش توانايي بازيكنان ذخيره تيم بود

سرمربي هندبال كشورمان گفت: به هيچ وجه از عملكرد بازيكنانم راضي نيستم و هدفم از این بازي ارزيابي توانايي فني بازيكنانم براي حضور مقتدرانه در مسابقات قطر بود.

كاسترو، سرمربي تيم هندبال كشورمان در خصوص بازي تيمش مقابل تيم هندبال تركيه به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هيچ وجه از بازي بازيكنانم راضي نيستيم و فقط 2 بازيكن از مجموع كلي بازيكنانم خوب بازي كرده‌اند.

وي افزود: اگر قرار بر اين باشد در قطر صاحب عنوان شده و موفقيت كسب كنيم بايد بيشتر تلاش كنيم.

كاسترو، در خصوص دعوت كردن بازيكنان به تيم ملي هندبال عنوان كرد: 26 بازيكن به اردوي تيم ملي دعوت شده بودند كه خواستم با ارائه اين بازي اين بازيكنان را تست و مورد ارزيابي قرار دهم.

سرمربي هندبال كشورمان ادامه داد: هدف اين بود كه در اين بازي حساس تست گرفته شود تا هم شرايط سخت را تجربه و هم براي رويارويي با مسابقات حساس و تيم‌هاي قوي آماده شوند.

وي در مورد دلیل انتخاب تيم ملي تركيه تصريح كرد: به اين دليل دليل تيم هندبال تركيه را انتخاب كردم زيرا از هندبال خوبي برخوردار بوده وجود
تيم‌هاي خوب اروپايي است و مي‌تواند تيم ما محك جدي ببيند.

كاسترو در خصوص انتخاب نهايي بازيكنان براي اعزام به مسابقات قطر گفت: 20 نفر به تيم دعوت مي‌شوند كه از اين 20 نفر 2 نفر خط مي خورند و 18 نفر براي مسابقات عازم قطر ‌مي‌شوند.

سرمربي هندبال كشورمان تأكيد كرد: البته همه بازيكنان اعزامي از قبل انتخاب شده‌اند فقط هدف‌مان از ديدار با تركيه است و ارزيابي فني اين بازيكنان است.

وي در پاسخ به سوال كه چرا بازيكنان اصلي خود را گرم نكرده و با ذخيره‌ها وارد مسابقه با تركيه شد ابراز كرد: اين خواسته خود من بود كه در اين ديدار از بازيكنان اصلي استفاده نكنم و به جاي آن به ذخيره‌ها فرصت داده شود و مورد آزمايش قرار گيرند.

كاسترو در پايان خاطرنشان كرد: قطعاً تيم ملي هندبال كشورمان با برنامه‌ريزي تدوين شده و قراردادن بازيكنان و شرايط سخت مسابقه و تمرين در قطر حرفي براي گفتن دارد و براي قهرماني در اين رقابت‌ها به ميدان مي‌رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاسترو ، ترکیه ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.