سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خورشید اسلام هرگز غروب نمی کند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن با توطئه ها و دسیسه های خود قصد تضعیف نظام و اسلام را دارد، گفت: خورشید اسلام و نور ایمان هیچگاه غروب نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به جایگاه اسلام و حقیقت انقلاب اسلامی در کشور ایران، افزود: اسلام تنها دینی است که رسالت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار را به دوش دارد و این رسالت هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

وی بیان کرد: دشمن اگرچه در تلاش است تا نام پیامبر خاتم (ص) و ائمه اطهار (ع) و نیز جایگاه انقلاب را تخریب و تضعیف نموده و به جای آن اسلام آمریکایی را نهادینه کند، ولی به تمامی ملت های مسلمان جهان به اثبات رسیده که هیچ اسلامی با ارزش تر از اسلام محمدی نیست.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: با مطرح شدن نام اسلام آمریکایی از سوی غرب، امروز موجب شده تا آنان نقشه ها و توطئه های خود را به اجرا رسانند ولی همه نقشه های آنان تاکنون نقش برآب شده است.

حجت الاسلام علاءالدینی به حماسه سازی های ملت ایران در برابر توطئه های دشمن در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از حماسه های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی، حماسه عظیم و باشکوه نهم دی ماه است که همراه با بصیرت و آگاهی این ملت همیشه در صحنه شکل گرفت.

وی گفت: ملت ایران به تمامی جهانیان ثابت کرده اند که در هیچ دوره ای برای فتنه ها و توطئه های غرب ارزشی قائل نبوده اند و با آگاهی و بصیرت همواره در حمایت از نظام ایستاده است.

این مقام مسوول به جایگاه رفیع ولایت فقیه در کشور اشاره و بیان کرد: حقیقت ولایت فقیه در ایران اسلامی یک حقیقت ارزشمند است که می توان با همدلی، اتحاد و کسب بصیرت و آگاهی به این حقیقت مهم دست یافت./س


برچسب ها: خورشید ، اسلام ، غروب ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.