سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوج گیری اقدامات نژادپرستانه صهيونيست ها عليه فلسطينيان

صهيونيست ها در همه جا و حتي مراسم عروسي به اقدامات نژادپرستانه خود عليه فلسطينيان و اعراب ادامه مي دهند و مظاهر اين نژادپرستي را به نمايش مي گذارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ اسرائيلي ها هيچگاه و در هيچ مناسبتي از  نشان دادن  مظاهر نژادپرستانه عليه اعراب خودداري نمي کنند.  بر همين اساس مراسم ازدواج يکي از فعالان جناح راست افراطي در اسرائيل به مراسمي سرشار از اقدامات نژادپرستانه و کينه توزانه عليه فلسطينيان تبديل شده است. 

منال اسماعيل گزارشگر اين شبکه در گزارشي همراه با پخش تصاويري از اين مراسم عروسي که شرکت کنندگان در آن در حالي حرکات موزون خاص خود هستند گفت: اين افراد اعضاي گروه «جوانان تپه ها» هستند که در وهله اول به نظر مي رسد در حال شادي و رقص هستند اما اگر خوب به آنها نگاه و به سخنان آنها گوش کنيم مي فهميم «جوانان تپه ها» واقعا چه کساني هستند. آنها گروهي از فعالان جناح راست افراطي ساکن شهرک هاي مختلف کرانه باختري هستند که اردوگاه هاي آموزشي خاصي براي آموزش شيوه هاي شکنجه و آزاد اعراب در اختيار دارند و به انجام حملات عليه اعراب در چارچوب طرح موسوم به «پرداخت هزينه» معروف هستند و از بنتسي گوفنشتاين از فعالان راست افراطي تبعيت مي کنند. 

در ادامه گزارش و همراه با ادامه پخش تصاوير اين مراسم عروسي آمده است: اين ها تصاوير نادري است که کانال دو تلويزيون اسرائيل پخش کرده است. در اين مراسم يکي از رهبران گروه «جوانان تپه ها» با دختر بنتسي گوفنشتاين ازدواج مي کند. 

گزارشگر مي افزايد: تا اينجا همه چيز عادي بود. همه مي زدند و مي خواندند و مي رقصيدند اما اوضاع به يکباره تغيير مي کند و رقص چاقو و فريادهاي «کاهانا حي» (يا همان گروه کاخ که يک گروه تروريستي يهودي است) که نماد افراط گري يهودي براي قتل فلسطينيان و کوچاندن آنها به شمار مي رود؛  آغاز مي شود. در ابتدا به نظر مي رسد اين رقص چاقو يکي از سنت هاي اين گروه است اما با پي بردن به معاني آن، همه چيز روشن مي شود.  حنمائيل دترمان از رهبران گروه «جوانان تپه ها» مي گويد: افرادي که در اينجا هستند يکي از آيات تورات را مي خوانند. شمشون اين آيه را پس از آن که فلسطينيان او را کشتند گفت. اين افراد مي خواهند انتقام بگيرند. 

در ادامه گزارش آمده است: بنابراين چاقوهاي کساني که در اين مراسم مي رقصند به سمت اعراب نشانه رفته است و پيامي نژادپرستانه با اين مضمون است که هر يهودي بالاخره کشته مي شود. 

گوفنشتاين مي گويد: شرط اول مراسم ازدواج اين است که هيچ فلسطيني در آن حضور نداشته باشد. اعراب در عروسي هاي ما شرکت ندارند. خلاصه بگويم؛ اگر يک خدمتکار عرب در اينجا باشد بايد به دنبال نزديک ترين بيمارستان براي معالجه خود باشد. 

الميادين در ادامه اين گزارش مي افزايد رقص چاقو پديده اي معروف در ميان تندروهايي است که بر نژادپرستي خود حتي در مراسم عروسي اصرار مي کنند. براي نمونه بايد گفت:  اين زوج که مراسم ازدواج آنها برگزار شد، منزل آينده خود را در يکي از شهرک ها   انتخاب کرده  که قرار است روي يکي از تپه هاي کرانه باختري احداث شود.

انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.