سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت بيش از 200 تروريست وهابي در حومه القلمون سوریه

بيش از 200 تروريست وهابي عضو جبهه النصره در کمين نيروهاي ارتش سوريه در حومه قلمون در ريف دمشق کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛‌ دهها تروريست ديگر در برخي مناطق ديگر منطقه دمشق و حومه درعا به هلاکت رسيدند. منابع رسانه‌اي سوريه نزديک به ارتش اين کشور اعلام کردند نيروهاي ارتش در مسير يکي از گردانهاي وابسته به جبهه النصره در نزديکي شهر قاره در قلمون در کنار جاده بين المللي کمين کردند که به کشته شدن بيش از 200 فرد مسلح منجر شد.نيروهاي ارتش بمب هايي را که در مسير تروريستها کار گذاشته بودند منفجر کردند و آنها را به رگبار گلوله بستند.

اين منابع گفتند بسياري از تروريستهايي که زخمي شده بودند دستگير شدند. مرکز ديده بان حقوق بشر سوريه (‌مخالف مستقر در لندن) نيز اعلام کرد صدها نفر از افراد مسلح وابسته به گردانهاي تکفيري در درگيري با نيروهاي ارتش در منطقه بين مراح و قسطل در نزديکي منطقه تاريخي معلولا کشته و حدود 20 فرد مسلح ديگر در اين کمين زخمي شدند.

منابع خبري گفتند نيروهاي ارتش به محل هاي تجمع افراد مسلح مخالف در منطقه حراک و حومه غربي درعا يورش بردند که به کشته شدن شماري از افراد مسلح مخالف و زخمي شدن شمار ديگري از آنان و انهدام چندين خودروي مجهز به تيربار دوشکا منجر شد. اين منابع گفتند نيروهاي ارتش اعضاي يک گروه عضو جنبش احرار الشام را تعقيب کردند و شماري از افراد اين گروه را کشتند و چندين خودروي مجهز به انواع تيربار را منهدم کردند.

نيروهاي سوري با همکاري نيروهاي دفاع ملي با اعضاي يک گروه مسلح در مناطق مخيم ،‌ طريق السد ، منشيه ، گمرک قديم و روستاي عتمان درگير شدند که به هلاکت شماري از افراد مسلح تروريست منجر شد.

منابع خبري گفتند نيروهاي ارتش شماري از افراد مسلح را در اطراف مسجد الهدي در شهر دوما در حومه دمشق کشتند که زياد مطر از اتباع لبنان از جمله کشته‌ها بودند.

انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.