سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفري پور: حضور در سه پروتور جهاني را در دستوركار قرار داديم

سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز كشورمان گفت: حضور در سه پروتور جهاني را در دستوركار قرار داده‌ايم و در صورت موافق بودن شرايط شركت خواهيم كرد.

احمد جعفري‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌هاي ما تيم ملي شركت در سه پروتور قطر، مراكش و آلمان را در پيش خواهد داشت كه برنامه‌هاي آن به شوراي برون‌مرزي داده شده و در صورت موافقت آنها در اين پيكارها شركت خواهيم كرد.

وي در خصوص اردوهاي تيم ملي نيز گفت: اردوهاي تيم ملي طبق برنامه ماهي يكبار در داخل كشور برگزار مي‌شود. اين ماه نيز اردو خواهيم داشت ضمن اينكه در اردوهاي برون‌مرزي هم در دستور كار ما است.

سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز كشورمان درباره نفرات دعوت شده به اردو بيان كرد: علاوه بر هشت نفري كه از مسابقات انتخابي تيم ملي گزينش شده‌اند احتمال دارد كه دو نفر ديگر از نفرات پايين‌تر دعوت شوند.

وي با اشاره به برگزاري مسابقات دسته برتر در اين باره گفت: پيكارهاي امسال دسته برتر با كيفيت بسيار خوبي برگزار شد و درخشش جوانها مثل رويين‌تن و عمراني از نكات قابل توجه اين مسابقات بود، البته از نظر من ميعاد لطفي با وجود باختهايي كه به دست آورد پديده اين دوره از رقابت‌ها به شمار مي‌رود.

جعفري‌پور در خصوص اينكه آيا دارد لطفي را هم به اردو دعوت كند، اذعان داشت: امكان همه‌چيز وجود دارد، هر چند علاوه بر نظر من، نظر اعضاي كميته فني هم اهميت دارد و آنها هم بايد حضور يك بازيكن را تشخيص دهند.

لازم به ذكر است، پروتور جهاني تنيس روي ميز قطر 29 بهمن تا 4 اسفند برگزار مي‌شود.
پروتور جهاني مراكش از تاريخ 29 اسفند تا سوم فروردين خواهد بود. ضمن اينكه پروتور جهاني آلمان هم از 5 تا 9 فروردين‌ماه برپا خواهد شد.

حضور در كمپ بين المللي چين هم در صورت گرفتن تأييد شوراي برون مرزي 24 فروردين تا 6 ارديبهشت برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.