سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مردم قم از فرهنگ بالايی دارند

استاندار قم با بيان اينكه مردم شريف قم از فرهنگ بالايي برخوردار هستند، تأکید کرد: تكريم و احترام به مردم بايد از اولويت‌هاي كاري ناجاي استان قم باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در ديدار سردار مجتبايي فرمانده ناجاي استان قم و هيئت همراه با وي، تكريم مردم شريف قم را از اولويت هاي كاري نيروي انتظامي عنوان كرد.

وی با بيان اينكه مردم شريف قم از فرهنگ بالايي برخوردارند و ولايت مداري از بارزه هاي برجسته ايشان است گفت: تكريم و احترام به ايشان بايد از اولويت‌هاي كاري ناجاي استان قم باشد.

حجت الاسلام صالحي منش با بيان اينكه طي سالهاي اخير پيشرفت شگرفي در برخورد اسلامي با شهروندان در نيروي انتظامي رخ داده است، افزود: اين روند مي بايستي روبه جلو و ادامه دار باشد.

وي با اشاره به شعار امسال نيروي انتظامي با عنوان "اقتدار پليس در سايه مردم داري، قانون مداري و روزآمدي" گفت: اين شعار بايد سرلوحه ي كار ناجاي استان باشد و در همه ي امور ضمن رعايت قانون، يار و ياور مردم در تامين امنيت شهر مقدس قم باشند.

استاندار قم با قدرداني از خدمات ارزشمند نيروي انتظامي استان قم و با تاكيد بر دسترسي آسان مردم در رفع مشكلاتشان، مردم قم را مستحق بهترين رفتار دانست./س

برچسب ها: قم ، مردم ، فرهنگ ، بالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.