سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتشار جلد هشتم "اندیشه سیاسی - تربیتی نهج البلاغه"

کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب از انتشار جلد هشتم "اندیشه سیاسی - تربیتی نامه های نهج البلاغه" از سوی موسسه بوستان کتاب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم؛ مهدی محدثی اظهار داشت: جلد هشتم کتاب اندیشه سیاسی – تربیتی نامه های نهج البلاغه به نویسندگی آیت الله احمد بهشتی از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

وی بیان داشت: نویسنده این کتاب در مجموع هشت جلد این اثر، 79 نامه امام علی (ع) به را مورد بررسی قرار داده و با قلمی روان و شیوا نکات پند آموز سیاسی و تربیتی آن را استخراج و عنوان کرده است.

کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب با بیان این که تربیت و سیاست دو رکن مهم جامعه بشری است، افزود: در این کتاب خطبه ها، نامه ها، حکمت ها و کلمات قصار امیر المومنین (ع) و نکته های تاریخی، ادبی، عرفانی، تربیتی و سیاسی آنها بیان شده است.

وی ادامه داد: نامه های بررسی شده خطاب به امام حسن مجتبی(ع)، مالک اشتر، حارث همدانی، معاویه، ابوموسی اشعری، استاندار مدینه و سلمان فارسی می‌باشد.

محدثی با بیان این که این کتاب در مجموعه هشت جلدی و در سه هزار و 500 صفحه تالیف شده است، یادآور شد: جلدهای یکم تا هفتم این اثر تاکنون سه بار به عنوان کتاب برگزیده معرفی شده اند که از جمله آن در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی و همایش ملی و جایزه ادبی علامه سید جعفر شهیدی می باشد.


انتهاي پيام / ش ک

برچسب ها: قم ، انتشار ، جلد ، اندیشه ، سیاسی ، نهج ، البلاغه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.