سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین همایش وقف و رسانه فردا در تالار وحدت برگزار می‌شود

رئیس ستاد همایش وقف و رسانه با اشاره به حضور هنرمندان، ورزشکاران به عنوان افراد تاثیرگذار جامعه در همایش وقف و رسانه، از حضور جمشید مشایخی، داریوش ارجمند و محمدرضا طالقانی در این همایش خبر داد.

حسن ربیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پنجمین همایش وقف، و رسانه در روز یکشنبه 8 دی ماه در تالار وحدت افزود: بهره‌گیری از ظرفیت تمامی رسانه‌های جمعی و چهر‌های تاثیرگذار در امر تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف رویکرد اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.
 
ربیعی با بیان اینکه هنرمندان و ورزشکاران به عنوان چهره‌های تاثیرگذار در تبلیغ فرهنگ وقف مورد توجه هستند، ادامه داد: ‌در پنجمین همایش وقف و رسانه که با شعار وقف و رسانه و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود، تاکنون حضور بازیگرانی چون، جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، محمود پاک نیت، عبدالرضا اکبری، مجید مظفری، سید جواد هاشمی، فرهاد جم و ... قطعی شده است.
 
وی تصریح کرد: محمد حسین لطیفی کارگردان برجسته سینما و تلویزیون در این همایش حضور خواهند داشت.
 
رئیس ستاد همایش وقف و رسانه با اشاره به حضور رضا طالقانی، پیشکسوت ورزش کشتی و پهلوانی ایران در این همایش خاطرنشان کرد: ورزشکاران مطرحی همچون علی انصاریان، حمید استیلی، افشین پیروانی از مهمانان ورزشی این همایش‌ هستند./
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وقف ، ورزشکاران ، بازیگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.