سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز/ کمک به چرخه اقتصادی و صنعتی کشور

در دیدار اعضای انجمن صنفی خبرنگاران استان قم با مسئولین مجتمع گازی پارس جنوبی، ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز مورد تاکید قرار گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم،  طباطبائی عضو روابط عمومی منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه تامین گاز مصرفی حدودا 50 درصد از کشورمان بر عهده این میدان گازیست گفت: گاز طبیعی یکی از نعمت‌ها و الطاف الهی است که در کشور ما به وفور وجود دارد بنابراین لازم است با فرهنگ سازی مناسب صرفه جویی و استفاده بهینه این ذخایر ارزنده را برای نسل‌های آینده ذخیره نمائیم.

وی با اشاره به اینکه همت و عزم ملی در این زمینه بسیار مهم است، افزود: مقوله صرفه جویی در دین مبین اسلام نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته و مردم نیز نباید از این مقوله غافل شده و این سرمایه ارزشمند را هدر دهند.

وی ادامه داد: شایسته است با فرهنگ سازی جامع از مبادی مختلف، مردم را از اهمیت صرفه جویی و مدیریت بر مصرف انرژی آگاه نمائیم تا به صورت یک فرهنگ درآمده و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند و کمک بزرگی نیز به چرخه صنعتی و اقتصاد جامعه شود.

همچنین در این دیدار اعضای انجمن صنفی خبرنگاران قم و خبرنگاران رسانه های مختلف با ارائه گزارشی از فعالیتهای خود مقوله صرفه جویی در مصرف گاز به ویژه در فصل سرد سال را از موضوعات بسیار مهم عنوان کردند.

هادی دریس رئیس انجمن صنفی خبرنگاران قم گفت: اهمیت فرهنگ سازی مدیریت مصرف از مبادی مختلف به خصوص اطلاع رسانی مطلوب و مناسب از تریبون­های مختلف نظیر سایتها، خبرگزاری ها و رسانه ی ملی بسیار مهم است که باید بر آن تاکید شود./س
 
گزارش : علی اصغر لکی
برچسب ها: قم ، صرفه جویی ، گاز کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.