سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش به جان فرش فروشی افتاد+تصاویر

آتش سوزی فروشگاه فرش در خیابان پیروزی با تلاش آتش نشانان خاموش و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی تماس های مكرر شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی فروشگاه فرش فروشی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه 48 را روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به خیابان پیروزی، میدان بروجردی اعزام كرد.

سیدجلال قاضوی، افسر آماده منطقه 8 عملیات كه در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار كرد: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یك فروشگاه حدود 50 متری با كاربری فرش فروشی به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده و كاملاً شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن بستن دستگاه تنفسی اقدام به باز كردن در بسته فروشگاه كرده و همزمان با قطع برق و گاز آتش سوزی شروع به خاموش کردن آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آتش به فروشگاه های اطراف كردند.

قاضوی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از كنترل آتش سوزی و خاموش کردن آتش سوزی و بررسی نیم طبقه انتهایی فروشگاه و جستجوی احتمالی محبوسین اقدام به جابجایی فرش های سوخته و نیمه سوخته از داخل فروشگاه به بیرون كرده و از كند سوزی پنهان زیر فرشها جلوگیری كردند.

گفتنی است آتش نشانان پس از تخلیه كامل فروشگاه و تحویل آن به مالك و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.









انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.