سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات دیدار رییس فدراسیون کشورمان با رییس تشریفاتی اسکواش آسیا

مسعود سلیمانی به همراه سیدعلیرضا سنایی با داتوک ثانی کریم رییس مسلمان و قبلی کنفدراسیون اسکواش آسیا و رییس تشریفاتی و مشاور رییس جدید آسیا در محل کمیته ملی المپیک مالزی با وی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رییس فدراسیون کشورمان از این دیدار اظهار رضایت نمود و از اینکه ثانی کریم در دوران ریاست خود بر آسیا از اسکواش ایران حمایت کرد و اولین رییس کنفدراسیونی بود که در ایران حاضر شد و با مسولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ملاقات کرد تشکر خود را ابلاغ نمود و از آخرین تحولات در فضای سیاسی ایران و اسکواش ایران مواردی را عنوان کرد.
 


ثانی کریم که لقب داتوک را که به بزرگان مالزی توسط رییس جمهور این کشور اعطا می شود را دریافت نموده است اکنون مشاور عالی ورزش این کشور است.

وی اظهار داشت: تحولات اخیر در اسکواش ایران مرهون مدیریت خوب مسعود سلیمانی و همراهانی مثل علی (سنایی) و مسعود (ضیاالدینی) و تیم کاری و متخصصی است که او گرد هم آورده که با علاقه می خواهند بهترین باشند و این پیشرفت کاملا در اسکواش ایران محسوس است که یکی از دلایل حضورم در ایران همین بود که از نزدیک با این فعالیت ها ارتباط برقرار نمایم.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.