سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اصلی جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان خبرداد

دانشگاه تهران امروز میزبان بازبینی‌های جشنواره

محسن محمدی سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان را معرفی کرد و از برگزاری بازبینی‌های جشنواره عروسکی از تاریخ 3 تا 8 دی ماه در 3 دانشگاه هنر، سوره و دانشگاه تهران خبرداد.

محسن محمدی دبیر اصلی جشنواره عروسکی در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: بازبینی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان 3 تا 8 دی ماه در 3 دانشگاه هنر، سوره و پردیس هنرهای زیبایی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: خوشبختانه کیفیت آثار شرکت کننده در این دوره جشنواره مناسب است و گروه اجرایی هم تمام تلاش خود را بری کمک بر گروه راه یافته به جشنواره انجام خواهد داد و براساس امکانات آثار بیشتری را خواهد پذیرفت.
 
دبیر سیزدهمین دوره جشنواره عروسکی در ادامه گفت: پس از بررسی آثار شهرستان در تاریخ 15 دی ماه اساس پذیرفته شدگان و همچنین اسامی آثار مشروط را در سایت جشنواره به نشانی www.itspt.ir اعلام خواهیم کرد همچنین امروز دانشگاه تهران میزبان گروه اجرایی برای برگزاری بازبینی جشنواره عروسکی است.
 
محمدی در پایان گفت: سالن‌های تالار هنر، سالن کوچک مولوی، سالن گوشه نیاوران و سالن خورشید دانشگاه هنر به صورت قطعی پذیرای جشنواره هستند و در حال حاضر در حال گفتگو با مسئولان سالن‌های اصلی ارسباران، سالن اصلی تالار محراب، سالن سمندریان پردیس هنرهای زیبا، سالن بوستان، سالن گلستان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و سالن انتظامی خانه هنرمندان می‌باشیم.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.