سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی ؛

مدیریت و نظم حاکم برآستان قدس در جهان بی‌نظیر است

گروهی از زائران اردو و عرب زبان حرم مطهر رضوی ضمن بازدید از مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی، مدیریت و نظم حاکم بر این مجموعه را تحسین کرده و آن را در جهان بی نظیر دانستند.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سید فیضان رضا نقوی از شیعیان کشور هندوستان با اشاره به سومین سفر خود به مشهد، اظهار کرد: من به اماکن مذهبی بسیاری در کشورهای اسلامی مشرف شده‌ام، اما نظم و انضباطی که در حرم مطهر رضوی به عنوان وسیع ترین مکان مذهبی شیعیان وجود دارد را در هیچ مکان دیگری ندیدم.

این طلبۀ هندوستانی که به تازگی در شهر مقدس قم ساکن شده است ورود آستان قدس رضوی به عرصه های علمی، عمرانی، اقتصادی، ورزشی و غیره را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: اسلام و ائمه اطهار(ع) فقط محدود به نماز، روزه و عبادت های فردی نیستند بلکه اسلام به عنوان برترین دین برای تمامی ابعاد و نیازهای زندگی بشر برنامه و پاسخ دارد.

سید فیضان نقوی به برخورد محترمانۀ خادمین حرم مطهر رضوی با زائران اشاره کرد و افزود: تنها مشكلی که در حرم مطهر رضوی با آن روبرو هستیم ازدحام مردم در اطراف ضریح مطهر امام رضا(ع) است که البته این مسئله از فطرت های عاشق مردم نشأت می گیرد.

سید اصغر سیدی رضوی اهل پاکستان و ساکن شهر لندن انگلستان نیز به معاونت ها و اداره های مختلف آستان قدس رضوی و هماهنگی های موجود بین آن ها اشاره و تصریح کرد: تجربۀ زندگی شخصی در لندن و فعالیت در یکی از بانک های این شهر و همچنین سفرهای مختلفی که به اقصی نقاط دنیا داشتم باعث می شود تا من نظم و مدیریت حاکم بر مجموعه بزرگ آستان قدس را تحسین کنم، من این نظم را در هیچ مکانی مشاهده نکردم./س


برچسب ها: حرم ، مطهر ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.