سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه سرزمین دانایی در منطقه 21

شهردار منطقه 21 گفت: برگزاری مسابقه سرزمین دانایی با حضور مقیسه مدیر شبکه 5سیما و ابوطالب کارگردان و تهیه کننده آن در این منطقه کلید خورد .

سلیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه در زمینه های متنوع علمی ، تفریحی ، فرهنگی و فنی و حرفه ای بین 7 گروه از زبده ترین و کارآمدترین قشرهای دانشگاهی مانند اساتید و دانشجویان رشته های مختلف برگزار می شود که در پایان به نفرات برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهداء خواهد شد .
 
وی افزود : برگزاری این مسابقه به مدت یک هفته در منطقه  ادامه دارد و محل اسکان شرکت کنندگان شهرک دانشگاه در ناحیه سه منطقه است .
 
شهردار منطقه 21 در ادامه گفت : این مسابقه در 13 قسمت تهیه می شود که به احتمال زیاد در ایام عید نوروز سال 1393 از شبکه 5 سیما برای علاقمندان به برنامه های سرگرمی و مسابقه  به آمایش در خواهد آمد .
 
سلیمی در پایان خاطرنشان کرد : یکی از اهداف برگزاری این مسابقه در سطح منطقه 21 شناساندن منطقه به شهروندان تهرانی است که در این راستا میتوان به المان های شاخص منطقه ، فعالیت های عمرانی ، مکان های تاریخی و دیدنی ، کارخانجات و بوستان های منطقه اشاره کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.