سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

‌تردد بیش از 4هزار دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از تردد بیش از 700 هزار اتباع خارجی طی 8ماهه ‌سال جاری از پایانه مرزی بیله سوار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عبدالحسین علی اکبری از تردد بیش از 700 هزار اتباع خارجی طی هشت ماهه ‌سال جاری از پایانه مرزی بیله سوار در این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در این مدت 30 هزار ایرانی نیز از این پایانه تردد کرده‌اند که تنها چهار درصد مسافران را تشکیل می‌دهد.

‌مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به نسبت 96 درصدی مسافران خارجی یادآور شد: از مجموع 730 هزار نفر مسافر تردد کرده از این پایانه، 173 هزار نفر مسافر با وسایط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری و 557 هزار نفر مسافر با پای پیاده تردد کرده‌اند.

علی اکبری با اشاره به تردد 24 درصدی سواره و 76 درصدی مسافران پیاده ادامه داد: در هشت ماهه گذشته چهار هزار و 646دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و 422 دستگاه اتوبوس ورودی به کشور و دو هزار و 224 دستگاه اتوبوس از مرز خارج شده‌اند، تصریح کرد: از مجموع اتوبوس‌های ورودی، هزار و 921 دستگاه اتوبوس ایرانی و 501 دستگاه آذری بوده که نسبت 79 درصد اتوبوس ایرانی و 21 درصد اتوبوس آذری را نشان می‌دهد.

علی اکبری گفت: از دو هزار و 224 دستگاه اتوبوس خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار نیز 78 درصد یعنی هزار و 730 دستگاه اتوبوس ایرانی و 22 درصد، یعنی 494 دستگاه اتوبوس آذری بوده است.

به گفته وی، در این مدت 10 هزار و 409 دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد پنج هزار و 256 دستگاه وارد مرز و پنج هزار و 153 دستگاه خارج شد‌ه‌اند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تردد ، دستگاه ، اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.