سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ولایت فقیه ریشه بصیرت و عزتمندی نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ولایت فقیه شالوده اصلی و ریشه بصیرت و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی است که همواره حافظ و راهبر اهداف حکومت دینی و اسلامی بوده است

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت ا... دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: سرمایه ای به نام ولایت فقیه که با پشتیبانی قوی مردم آگاه درهم آمیخته، الگوی حکومتداری اسلامی ایران را در جهان برجسته کرده و با این ابزار در حیات 34 ساله نظام ، توطئه های شوم دشمنان درهم شکسته شده است.

وی گفت : انقلاب اسلامی منهای ولایت فقیه هیچ معنایی ندارد و این نظام برگرفته از آرمانهای اسلامی و اسلام فقاهت است که در طول تاریخ با خون شهید نواب صفوی ها و شهید بهشتی ها آبیاری و بارور شده است.

امام جمعه اراک افزود : نهم دیماه روز به یادماندنی تاریخ انقلاب اسلامی در دفاع جانانه از حریم ولایت است که مردم شریف در این روز شکوه و عظمت جدید آفریدند و توطئه شومی که توسط بیگانگان و ایادی خودفروخته داخلی در سال 88 تدارک شده بود را خنثی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت : مردم با بیداری در نهم دیماه 88 نشان دادند که سیاست بازی ، فریبکاری و آب به آسیاب دشمن ریختن را به خوبی می شناسند و در برابر هر تهدید شجاعانه از ارزشهای نظام دفاع می کنند.

وی افزود: وظیفه مردم در شرایط کنونی نیز بصیرت، تیزهوشی و رصد تحرکات داخلی و خارجی است تا به جریان یا افرادی که بخواهند از موقعیت ها سوء استفاده کنند، پاسخ دندان شکن دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش محکومیت ایران با موضوع حقوق بشر در سازمان ملل را مایه تاسف دانست و گفت: کشورهایی که اقدام به جنگ و خونریزی کرده و در سراسر جهان فاجعه آفریده و جنایت می کنند، باید در حوزه خقوق بشر محکوم شوند./س

برچسب ها: بصیرت ، عزتمندی ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.