سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت 4 پایگاه امداد و نجات در ارومیه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در شهرستان ارومیه چهار پایگاه امداد و نجات فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران یحیی زینال‌پور اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای امداد رسانی به افراد در فصل زمستان طرح‌های اجرایی دارد که این طرح‌ها از 20 آذر ماه شروع شده است.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات ثابت در استان 12 پایگاه است که شامل پنج پایگاه موقت زمستانی، سه پایگاه سیار زمستانی و چهار پایگاه امداد و نجات کوهستانی هستند.

زینال‌پور تصریح کرد: برای این منظور دو پایگاه ثابت در قوشچی و شهید کلانتری، یک پایگاه موقت ERC  (مرکز پاسخگویی اضطراری) در محل جمعیت هلال احمر ارومیه و یک پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان در سیلوانا و مجموعا چهار پایگاه در این شهرستان فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به تعداد افراد حاضر در پایگاه‌های امداد و نجات، افزود: در هر یک از پایگاه‌های امداد و نجات ثابت در طول سال سه امدادگر، یک راننده و یک آمبولانس آماده ارائه خدمات به افراد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در 12 پایگاه ثابت امداد و نجات، روزانه 36 امدادگر، 12 راننده، 12 آمبولانس، هشت خودروی امدادی و 11 ست نجات به ارائه خدمات امدادی خدمات شبانه‌روزی مشغول هستند.

زینال‌پور اعلام کرد: در فصل زمستان 12 پایگاه ثابت، پنج پایگاه موقت، سه پایگاه سیار و چهار پایگاه ثابت کوهستان، مجموعا 24 پایگاه آماده خدمت رسانی هستند که برای هر یک از این پایگاه‌ها سه امدادگر و یک نجاتگر در نظر گرفته شده است.

وی از ساخت انبار امدادی هلال احمر شهرستان چایپاره خبر داد و گفت: این انبار بزرگ برای ذخیره سازی اقلام امدادی مردم شهرستان‌های شمال استان برای روز مبادا ساخته خواهد شد، بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا یک سال آینده عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، امداد ، پایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.