سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بیمه‌های تکمیلی ، بیماران تالاسمی را زیرپوشش نمی‌گیرند

دبیر کل موسسه جوانان تالاسمی کشور گفت: هیچ بیمه‌‌ تکمیلی بیماران تالاسمی را زیرپوشش خود قرار نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، میثم رمضانی در جلسه ستاد بیماران خاص استان مازندران با اشاره به اینکه 2 هزار و 600 بیمار تالاسمی در مازندران وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد افزایش بیماری تالاسمی در مازندران نیستیم.

دبیر کل موسسه جوانان تالاسمی کشور خواستار تشکیل جلسه با مسئولان بانک‌های استان مازندران برای رفع مشکل وام به بیماران خاص استان مازندران شد و گفت: دریافت وام کم بهره واقعا برای بیماران خاص کارگشا است.

این مسئول بیماران تالاسمی در مازندران در ادامه به تعهدی که مسئولان بیمارستان مازندران در زمان تزریق خون از بیماران تالاسمی می‌گیرند اشاره کرد و گفت: با دریافت این تعهد مسئولان بیمارستان می‌خواهند به نوعی از زیر با مسئولیت شانه خالی کنند.

رمضانی بیکاری بیماران تالاسمی را از دیگر مشکلات این افراد در مازندران اعلام کرد و گفت: بیشتر بچه‌های تالاسمی به سن کار و ازدواج رسیدند که حداقل برای درمان بیماری خویش نیاز به کار دارند.

وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال توقع زیادی نداریم، گفت: حداقل افرادی که توانایی و استعداد کار دارند در بخش‌های مختلف استان مازندارن به کارگیری شوند.

دبیرکل موسسه جوانان تالاسمی کشور کمبود و گرانی دارو را از مشکلات بیماران تالاسمی در مازندران اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر بحث دریافت پول از بیماران تالاسمی مطرح شد و این موضوع در حد شایعه است ولی مسئولان بیمارستان بوعلی به شایعه اتکا کردند و از بیماران تالاسمی پول دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با گلایه از عدم پرداخت سهام عدالت به بیماران تالاسمی بیان داشت: حتی بحثی برای ثبت‌نام بیماران تالاسمی هم مطرح نیست.رمضانی در ادامه اضافه کرد: هیچ بیمه حاضر نمی‌شود بیماران تالاسمی را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد.

وی در پایان خواستار پیگیری برای احداث بیمارستان خاص در استان مازندران شد و گفت: پنج استان کشور برای احداث بیمارستان خاص اقدام کردند ولی در مازندران هیچ اقدامی نشد./س

برچسب ها: دبیر ، بیمه ، هیچ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.