سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی بی سی برای نشریه محمد خاتمی رپرتاژ پخش کرد

هنوز مشخص نیست پخش این رپرتار در رسانه ای که نقش محوری در هدایت آشوبهای فتنه 88 داشت به درخواست و باهماهنگی مسئولان این دوهفته نامه بوده است یا خیر!

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران ، هفته گذشته پایگاههای اینترنتی، خبر از توقیف دوماهنامه"آئین گفتگو" به صاحب امتیازی "سید محمد خاتمی" توسط هیئت نظارت بر مطبوعات دادند . این خبر ساعاتی پس از انتشارش توسط سایت خبر آنلاین و به نقل از مسئولان تحریریه دو ماهنامه آئین گفتگو با اعلام آنکه هیئت نظارت بر مطبوعات در آخرین جلسه تشکیل شده خود ، در این خصوص بحثی انجام نداده است ، تکذیب شد.

اما بی بی سی که بارها غرض ورزی اش را با چاشنی سیاست موذیانه انگلیسی نسبت به مسائل داخلی ایران به اثبات رسانده ، جمعه شب بخشی از برنامه اش را به رپرتاژ دو هفته نامه خاتمی اختصاص داد و به توضیح سرفصلهای مختلف آن پرداخت ! هنوز مشخص نیست پخش این رپرتار در رسانه ای که نقش محوری در هدایت آشوبهای فتنه 88 داشت به درخواست و باهماهنگی مسئولان این دوهفته نامه بوده است یا خیر!

آئینه های روبرو ، اندیشه گفتگو ، جهانی در همین نزدیکی ، کتابخانه گفتگو سرفصلهای این دوماهنامه هستند  که شماره اول آن در 158 صفحه به آذر و دی ماه 1390 اختصاص یافته است و به موضوعات مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي می پردازد که موضوع برخی از مقاله های آن و همچنین نویسندگانش، جالب توجه به نظر می رسد. سردبیر این دوماهنامه هادی خانیکی است .
 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.