سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اقدامات ارشادمی تواند برای حل مشکلات سینما گره گشا باشد

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی سینما برای حل مشکلات موجود در حوزه نمایش فیلم ها در سینماهای کشورمی تواند گره گشا باشد .

مسعود اطیابی کارگردان سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :شرایط نمایش فیلم ها در سینما های کشور به دلیل اختلافات گذشته نهادهایی مانند حوزه هنری و شورای صنفی نمایش وآثار آن در شرایط کنونی و اعمال سلیقه در این راستا باعث شده تا سینماگران ما در حوزه اکران برای رسیدن به فرصت نمایش و کسب در آمد خوب دچار سردر گمی شده اند .

وی با اشاره به بی سامانی در حوزه اکران فیلمها در سینماهای کشور تصریح کرد:بی سامانی در بخش اکران فیلم ها در سینماهای کشورو ادامه آن با زدن ضربه به اقتصاد این صنعت آثار منفی و سوء به همراه دارد.

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در ادامه این مطلب اضافه کرد: اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی سینما برای حل مشکلات موجود در حوزه نمایش فیلم ها در سینماهای کشورمی تواند گره گشا باشد .

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در خاتمه با تاکید بربرخی دخالت ها به منظور کاهش کمبود های سینما اظهارداشت:دخالت ها برای کاهش کمبود ها و خلاءهای سینما به منظور ایجاد دریچه ای برای حل مشکلات سینما باید جهت بروز حواشی و اختلاف نظر در جریانی قانونی صورت بگیرد ./س


برچسب ها: ارشاد ، سینما ، فیلم ، اکران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.