سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابير امنيتي شدید در محل انفجار امروز در بيروت

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار، با بیان اینکه نیروهای امنیتی از نزدیک شدن شهروندان به محل انفجار امروز در بیروت جلوگیری می کنند، اعلام کرد: هیچ یک از مسئولان سیاسی از محل انفجار امروز در بیروت بازدید نکرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ حمزه الحاج حسن با حضور در محل انفجار بیروت گزارش داد: انفجار ساعت نه و سی و دو دقیقه پیش از ظهر امروز به وقت محلی بیروت در مرکز بیروت روی داد. در این ساعت این منطقه شاهد تردد طبیعی و اندک مردم است زیرا به علت وجود مراکز تجاری و فروشگاه ها، این منطقه در ساعت های شامگاهی شلوغ است و علاوه بر این نیز به علت تعطیلات آغاز سال نوی میلادی منطقه بیش از هر زمانی دیگری خلوت است.

خبرنگار این شبکه افزود: کاملاً، بدیهی است که هدف از این انفجار محمد شطح، وزیر دارایی پیشین و مشاور نخست وزیر سابق بود.خبرنگار این شبکه اعلام کرد: شیشه های ساختمان های اطراف محل انفجار نیز بر اثر انفجار شکسته شد. وزیر کشور لبنان، رئیس سازمان اطلاعات بیروت و مسئولان امنیتی مختلف از محل انفجار بازدید کردند.

وی افزود: تاکنون هیچ یک از شخصیت ها و مسئولان سیاسی، به ویژه شخصیت های وابسته به گروه چهارده مارس، از محل انفجار بازدید نکرده اند. تنها مسئول رسمی که از محل انفجار بازدید کرد مروان شربل وزیر کشور لبنان بود.

خبرنگار المنار گفت: نیروهای امنیتی لبنان فردی را در این منطقه بازداشت کردند و تدابیر امنیتی همچنان شدید است. خبرنگاران و روزنامه نگاران زیادی در منطقه حضور دارند.

پیکر محمد شطح به بیمارستان دولتی بیروت و سپس به بیمارستان دانشگاه آمریکایی منتقل شد.
دوربین های مداربسته در این منطقه ممکن است در ساعت های آینده مسائلی را درباره این انفجار مشخص کند. نیروهای امنیتی از نزدیک شدن شهروندان به این منطقه جلوگیری می کنند. حدود پنجاه تا شصت کیلوگرم مواد منفجره در این انفجار به کار رفته بود.

انتهای پیام / 
برچسب ها: انفجار ، بیروت ، تدابیر ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.