سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"عريقات" اظهارات ليبرمن را محکوم کرد

صائب عریقات عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را مبنی بر بازداشت مجدد سامر العیساوی اسیر تازه آزاد شده فلسطینی محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛  پایگاه اینترنتی روزنامه الاهرام چاپ مصر در شماره امروز خود در گزارشی از غزه نوشت: صائب عریقات عضو ارشد کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد: سومین گروه از اسیران فلسطینی بازداشت شده قبل از توافق اسلو، پس فردا یکشنبه آزاد خواهند شد و سازمان آزادیبخش و در راس آن، محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین، موضوع اسیران و آزادی آنها را در اولویت کاری خود قرار خواهند دارد.

بنا بر این گزارش، عریقات درخواست اویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل را مبنی بر بازداشت مجدد سامر العیساوی اسیر تازه آزاد شده فلسطینی محکوم کرد و آن را تحریکی آشکار برای هدف قرار دادن حیات العیساوی دانست .

بر پایه این گزارش، این اظهارات ساعاتی پس از شلیک یک راکت از غزه به جنوب اسرائیل(سرزمین های اشغالی) بوده است..اسرائیل روز گذشته نیز به بستن تنها گذرگاه تجاری با غزه ادامه داد . رادیو سراسری اسرائیل اعلام کرد که این راکت صبح روز گذشته در اطراف عسقلان جنوب اسرائیل (سرزمین های اشغالی) فرود آمده و خسارت یا تلفاتی نداشته است .

این رادیو همچنین اعلام کرد:‌ ارتش اسرائیل صبح روز گذشته سامانه ضد موشکی « گنبد آهنین»‌ را در مناطق اسدود، عسقلان و ایلات نصب کرد؛ این در حالی است که اسرائیل یک روز قبل از آن، دو سامانه مشابه را در منطقه بئر السبع و سدیروت نصب کرده بود.

انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.