سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس کانون سراسري انبوه سازان خبر داد

نتيجه افزايش قيمت" مسکن مهر" تا چند روز آينده مشخص می‌شود

گفت: درخواست افزايش قيمت مسکن مهر را به وزارت راه وشهرسازي ارائه کرده ايم که تا چند روز آينده بررسي و نتيجه‌ آن مشخص می‌شود.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان ايرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه درخواست افزايش قيمت مسکن مهر را به وزارت راه و شهرسازي ارائه کرده ايم ،گفت: تورم 44 درصدي و از سوي ديگر افزايش قيمت مصالح ساختماني زمينه ساز اين درخواست شده است.

وي ادامه داد: در صورتي که با اين ميزان تورم و رشد قيمت مصالح ساختماني قيمت هاي مسکن مهر افزايش نيابد بسياري از اين پروژه ها بلا تکليف مي ماند.

رهبر در ادامه اظهار داشت: در دولت هاي قبلي ميزان افزايش قيمت مسکن مهر بين 10 تا 12 درصد بود که اين ميزان جوابگوي نيازهاي انبوه سازان نيست.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان در ادامه تصريح کرد: پيشنهادي در قالب جدول افزايش قيمت ها به وزارت راه وشهرسازي ارائه شده که تا چند روز آينده نتيجه ارائه مي شود.

وي با اشاره به اينکه تا کنون 800 هزار واحد مسکن مهر به متقاضيان تحویل داده شده است،افزود:بيش از يک ميليون 200 هزار واحد مسکن مهر مانده که پيشرفت فيزيکي 10 بقیه واحدها از 10 درصد تا 95 درصدي داشته است .

رهبر خاطر نشان کرد:پیشرفت فیزیکی اکثر واحدهای مسکن مهر از 70 درصد عبور کرده است و تنها بخشی از پروژه‌ها در شهر پردیس که 80 هزار واحد است و آخرین قرارداد انبوه‌سازان بود، از 10 تا 15 درصد پیشرفت فیزکی دارند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، راه ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.