سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه آخر ماه صفر؛

یادواره شهدای محله امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد

مراسم یادواره شهدای محله امامزاده عبدالله (ع) با حضور شهردار منطقه 9 ، جمعی از مدیران و دیگر مسئولان شهری ، ائمه جماعات ، خانواده معظم شهدا و اعضا شورایاری برگزار شد.

 
  
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ، گفت: ایام پایانی ماه صفر مصادف با اربعین حسینی، رحلت پیامبر رحمت (ص) ، شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت شمس‌الشموس حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بوده و برگزاری چنین مراسمی در این ایام پرفضیلت است.
وی با اشاره به واقعه کربلا و قیام حضرت امام حسین (ع) گفت: نهضت حسینی با هدف امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت و با انجام فريضه امر به معروف به سوی جامعه ای ارزشی و دینی حرکت می کنیم.
مهندس حسینی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به نوعی امر به معروف است نیز اظهار داشت: تبیین فلسفه عاشورا و قیام حضرت امام حسین(ع) یک ضرورت است و باید در جامعه نهادینه شود.
شهردار منطقه 9 در پایان با اشاره به آیه « و ذکّر فانّ الذکری تنفع المومنین» نیز خاطرنشان کرد: تذکر و پند دادن در صورت سود داشتن ضروری است و چنین مجالسی به نوعی تذکر بوده و زنده نگهداشتن رشادتها و از جان گذشتگی شهدای اين مرزو بوم نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است. 
برچسب ها: صفر ، شهدای ، یادواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.