سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معاونت سازمان کل و سرپرست ورزش منطقه آزاد کیش با مسئولان تیم ملی زیر22سال

صبح امروز خیاطیان معاونت مدیر کل سازمان کیش، جلالی سرپرست ورزش کیش، ابراهیمی مشاور ورزش سازمان کیش و پازوکی رییس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش جلسه ای با سرمربی و سرپرست تیم ملی زیر22سال برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، خیاطیان گفت: به نمایندگی از مونسان مدیر عامل منطقه آزاد و خودم مفتخریم که میزبان تیم ملی فوتبال زیر 22سال کشورمان هستیم و امیدوارم با توجه به امکاناتی که داریم بهترین شرایط را در اختبار ملی پوشان قرار دهیم. منطقه آزاد کیش ظرفیت ورزشی بالایی دارد و در طول سال میزبان رده های مختلف تیم های ملی تمام رشته های ورزشی کشورمان هستیم. 



همچنین جلالی گفت: تمام تلاشمان را جهت میزبانی مناسب از شما و تیم مهمان خواهیم کرد تا زمینه ساز حضور قدرتمند تیم ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و میزبان شایسته ای برای تیم ملی زیر 22سال کره جنوبی باشیم.

در ادامه منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22سال ضمن تشکر از حضور مسئولین منطقه آزاد کیش گفت: همکاری بسیار خوب شما و همچنین آماده سازی زمین چمن ورزشگاه موجب دلگرمی ما شده است تا طبق برنامه ریزی هایمان پیش برویم و تمام تلاشمان این است که با حضور قدرتمند پرچم مقدس ایران را بار دیگر به اهتزاز بیاوریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.