سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به نوسازي بافت‌هاي فرسوده و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جنوب پايتخت

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19، از اجراي طرح لزوم توجه به نوسازي بافت‌هاي فرسوده و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در اين منطقه خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمين جوادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح لزوم توجه به نوسازي بافت‌هاي فرسوده و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: جذب سرمايه گذار و اعتمادسازي در محلات 13 گانه منطقه 19 از مهم‌ترين اقدامات اجرايي اين طرح است.

حجت‌الاسلام و المسلمين جوادي با اشاره به نحوه‌ي اجرايي اين طرح گفت: در اين طرح کميته اجتماعي نوسازي مردمي بافت‌هاي فرسوده منطقه 19 با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاونان و مديران ارشد شهرداري منطقه به منظور ارزيابي موضوع‌هاي مختلف بافت‌هاي فرسوده تشکيل مي‌شود.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي با موضوع‌هاي مرتبط با آسيب‌هاي اجتماعي و تأثير نوسازي بافت‌هاي فرسوده منطقه 19، توزيع بروشور‌هاي آموزشي، اعزام ساختارهاي اجتماعي به سازمان نوسازي از اقدامات اجرايي اين طرح است.

حجت‌الاسلام جوادي در پايان با اشاره به لزوم اجراي اين طرح گفت: ارزيابي و بررسي بافت‌هاي ناپايدار در سطح منطقه 19 از جمله ناحيه 3 و محله نعمت‌آباد، جذب سرمايه‌گذار و اعتمادسازي در محلات، ايجاد شرايط در تفهيم تسهيلات و شرايط ساخت و احياي بافت‌هاي فرسوده در بين شهروندان، سرمايه‌گذاري‌هاي زيرساختي در محلاتي از جمله خلازير از اقدامات ضروري و در دست بررسي معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19 در اجراي اين طرح است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کاهش ، پایتخت ، اسیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.