سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" جمعه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: برخی درباره ماجرای فتنه 88 عوام‌فریبی می‌کنند/ با یادآوری 9 دی بصیرت را زنده می‌کنیم، از شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده رزمایش فداییان حریم ولایت تا انهدام اهداف متحرک توسط فانتوم و سوخو24 ارتش و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


برخی درباره ماجرای فتنه 88 عوام‌فریبی می‌کنند/ با یادآوری 9 دی بصیرت را زنده می‌کنیم


دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه بصیرت همگانی باید زنده و پویا باقی بماند، گفت: برخی عوام‌فریبی کرده و می‌گویند در جریان فتنه یکی دو نفر گول خوردند و باید آنها را رها کرد؛ در حالی که 9 دی بصیرت را زنده می‌کند.

از شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده رزمایش فداییان حریم ولایت تا انهدام اهداف متحرک توسط فانتوم و سوخو24 ارتش
انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو ۲۴ ارتش، شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت، ۵۰ تفاهمنامه ‌بین شرکت‌های فناور‌ و وزارت دفاع منعقد شد‌، سپاه کرمان 9 سایت را هک کرد، سردار پاکپور از مرزبانان تیپ ۴۸ فتح سپاه بازدید کرد، طوط هوایی ایران از امن‌ترین خطوط پروازی است/در برقراری امنیت خطوط هوایی صاحب سبک شده‌ایم و ... از عناوین مهم خبری هفته گذشته حوزه دفاعی است.

از فیلتر شدن "وی چت" تا پایان رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران

مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا از جمله تصویب فیلتر شدن "وی چت" بدون رای منفی، شتاب‌زدگی جلالی در بیان مطالب خود، مجازات شهردار سابق و معاون عمراني شهرداري، تنظیم اجرایی شدن آیین‌نامه طرح دستبند و پابند الکترونیکی، آخرین دفاعیات متهمان پرونده اختلاس از بیمه و پایان رسیدگی به این پرونده مهمترین اخبار قضا در هفته‌ای که گذشت، بود.

شباهت زیادی بین فتنه 88 و فتنه جمل است/شناسایی عوامل پشت صحنه فتنه از تکرار آن جلوگیری می‌کند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فتنه 88 حاصل همبستگی بین جریان قدرت‌طلب و هنجارشکن با نظام سلطه بود، گفت: در این جریان قدرت طلب و هنجارشکن داخلی دقیقا در مسیر اجرای نقشه نظام سلطه که توسط جورج سوروس طراحی شده بود قرار گرفتند.

حداد عادل: نباید وقایع 88 را یک سوءتفاهم ببینیم/ رحیمیان: ۹ دی نقش ولایت فقیه را در بقای نظام ثابت کرد
برنامه تلویزیونی «دیروز،امروز،فردا» این هفته با حضور غلامعلی حداد عادل و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان با موضوع «حماسه 9دی و عبرت‌های آن» از تلویزیون پخش شد.

دیدار رئیس جمهور با خانواده‌ "شهدای مقابله با فتنه" تسکینی بر قلوب ملت ایران است
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی خواستار بازدید وی از خانواده‌های شهدای مقابله با فتنه 88 در آستانه سالروز 9 دی شد.

"9دی" روز شکست اندیشه سکولار در تقابل با روح مذهبی ملت ایران بود
یک فعال اسبق دانشجویی با بیان اینکه اینکه "9 دی" تقابل اندیشه‌های دینی و مذهبی مردم با مبانی جریان‌های سکولار بود، گفت: با خلق حماسه "9 دی" دشمنان متوجه شدند که میزان برداشت آن‌ها از پایبندی به اصول در مردم ایران بر خلاف میزان کاشت عقاید پوچ توسط آن‌ها در فکر و اندیشه این مردم بوده است.

ترور 18 ايراني بي‌گناه در 6 دي‌ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

ضرورت توجه هرچه بیشتر آموزش و پرورش به سرانه مدارس شبانه‌روزی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تامین سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی باید از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش جدی گرفته شود٬ گفت: وزیر آموزش و پرورش باید با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بودجه این مدارس را در جهت حمایت از دانش‌آموزان هر چه زودتر تامین کند.

طرح مهرآفرین تعیین تکلیف شد/ ابلاغ مجوزهای استخدامی به دستگاه‌های اجرایی
معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به ماده 5 و تبصره 1 و 2 قانون خدمات کشوری درباره استخدام نیروها گفت: مجوز استخدامی‌‌هایی که در دولت قبلی به دستگاه‌های اجرایی داده شده است با رعایت این تبصره‌ها انجام خواهند شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.