سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادي سومین گروه از اسراي قديمي فلسطيني ؛ يکشنبه

رژیم صهیونیستی اعلام کرد مرحله سوم از اسرای قدیمی فلسطینی را یکشنبه آینده آزاد می کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری المان ، منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند بر اساس توافق قبلی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین برای آزادی 104 زندانی قدیمی فلسطینی ، تل‌اویو اعلام کرد 26 زندانی قدیمی فلسطینی را یکشنبه هفته آینده ازاد خواهد کرد .

 پس از سرگیری مذاکرات مستقیم صلح میان تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل در ژوئیه گذشته ، دولت اسرائیل موافقت کرد اسیران قدیمی را در چهار مرحله آزاد کرد .

تاکنون دو سری از این زندانیان آزاد شدند و سری سوم هم باید تاپیش از پایان سال 2013 آزاد شوند و مرحله چهارم اسرای قدیمی فلسطینی در مارس ماه آینده ازاد خواهند شد .

این درحالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر اعلام کرده بود با برخی تلاشهای اسرائیل برای به تعویق انداختن زمان آزادی اسرای قدیمی فلسطینی به شدت مخالف است .

عیسی قراقع وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن مخالفت شدید با تصمیم دولت اسرائیل برای تعویق زمان ازادی اسیران قدیمی فلسطین ،به این مسئله تاکید کرده است که اسرائیل باید مسئولیت کامل هر گونه تاخیر در روند ازادی اسرای فلسطیتی را بپذیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.