سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوري کارتن خوابها در تهران قديم

مدير اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکتهاي اجتماعي شهرداري منطقه 12، از جمع‌آوري کارتن خوابها در اين منطقه خبر داد.

 مهرآفرين فخاري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح جمع‌آوري کارتن خوابها در معابر و محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکتهاي اجتماعي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور پيشگيري از گسترش معضلات و آسيبهاي اجتماعي در محلات منطقه 12، ايجاد محيط امن شهري، ارتقاي سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
فخاري با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح کارشناسان اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکتهاي اجتماعي شهرداري منطقه 12 پس از شناسايي محل تجمع و استقرار کارتن خوابها در سطح معابر و محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به جمع‌آوري آنها خواهند کرد.
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: شناسايي محل تجمع در استقرار کارتن خوابها در معابر و محلات 13 گانه منطقه 12، انتقال کارتن خوابها به گرمخانه‌هاي منطقه معرفي آنها به سازمان بهزيستي از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
فخاري در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 12 افزود: شناسايي فضاهاي بي‌دفاع شهري به عنوان عوامل موثر استقرار و تجمع کارتن خوابها در اين فضاها، تخريب، مرمت و آسفالت فضاهاي بي‌دفاع شهري به منظور پيشگيري از افزايش جمعيت کارتن خوابها در سطح معابر و محلات منطقه 12، از اقدامات ديگر شهرداري اين منطقه است./
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: کارتن ، خواب ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.