سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز پیوند اعضا وزارت بهداشت:

فراهم‌آوری اعضا و پیوند برای بیمارستان‌ها ضررده شده/ آغاز تعرفه گذاری "پیوند اعضا"

تعرفه پایین فراهم آوری اعضا و پیوند باعث ضرردهی به بیمارستان‌ها شده که در این راستا تدوین تعرفه‌گذاری پیوند اعضا و پیش نویس خدمات فراهم آوری اعضا آغاز شده است.

دکتر محمد عقیقی مسئول واحد پیوند اعضا وزارت بهداشت د رگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر چند بیمارستانی که در حوزه فراهم‌آوری اعضا و پیوند کار می‌کنند از این‌ که این فعالیت‌ها برای بیمارستان‌ها ضررده هستند، ‌ گله دارند، چرا که هزینه خدمات فراهم‌آوری اعضاء پیوند و اقدامات دیگر مورد نیاز با تعرفه‌های قبلی و کم انجام می‌شود که همین موضوع از نظر اقتصادی به صرف بیمارستان‌ها نیست. 

وی با بیان اینکه برای حل این مشکلات مالی کار تعرفه‌گذاری پیوند اعضا و پیش نویس شناسنامه خدمات فراهم‌آوری اعضا آغاز شده، افزود: پیوند کبد، ریه و قلب در حال نهایی شدن است و در زمینه پیش‌نویس فراهم آوری اعضا تا ۵۰ درصد پیشرفته داشتیم که یک ماه آینده امیدواریم کارهای کار‌شناسی آن انجام شود و تا برای تصویب به شورای عالی بیمه ارسال شود. 

عقیقی خاطرنشان کرد: بعد از تصویب با اجرای تعرفه‌های جدید بیمارستانهایی که در این حوزه کار می‌کنند از مشکلات مالی در این زمینه‌‌ رها می‌شوند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.