سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازخوانی آرشیو باشگاه خبرنگاران به مناسبت درگذشت مادر و همسر پیمان عارفی:‌

پیمان عارفی کیست؟ / گروهک تروریستی انجمن پادشاهی چه اقداماتی علیه مردم ایران داشته است؟

بنابر اسناد و اعترافات پیمان عارفی وی به همراه آرش رحمانی‌پور، برای تحقق اهداف تروریستی گروهک اقدام به تهیه صدها کیلو مواد شیمیایی برای ساخت بمب‌ ده‌ها قلم اجناس ساخت بمب، چاشنی و ... می‌نمایند که برای ساخت بیش 20 عدد بمب 10 تا 20 کیلوئی کافی بوده است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مادر و همسر امیررضا (پیمان) عارفی، محکوم امنیتی در روز چهارشنبه (92.09.27) در بازگشت از مسجدسلیمان و پس از ملاقات حضوری با وی بر اثر سانحه رانندگی کشته شدند که جا دارد به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

اما این حادثه به سرعت توسط محافل خاص در فضای رسانه‌ای اعم از شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی منتشر و مورد سوء استفاده فرصت‌طلبان مثل همیشه قرار گرفت.

این بار نیز گروهک‌های ضد انقلاب و حامیان جریان فتنه، از این حادثه به نفع خود سودجویی جسته و به اصطلاح با گرفتن ماهی از آب گل‌آلود تلاش کردند عملکرد قوه قضاییه در رابطه با فتنه‌گران و محکومانی که امنیت جامعه را مختل کرده بودند زیر سوال ببرند.

این امر موجب گردید تا باشگاه خبرنگاران، ضمن بازخوانی اسناد و مدارک حاصل از تحقیقات صورت گرفته از مقامات قضایی و امنیتی، در مقطع دستگیری این عضو گروهک تروریستی انجمن پادشاهی، به واکاوی موضوع بپردازد.

امیررضا (پیمان) عارفی کیست؟

مسئولین دادگاه شعبه 15 انقلاب اسلامی در سال 88 مصاحبه‌ای با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اعلام داشتند که آقای امیررضا عارفی با نام تشکیلاتی "پیمان"، از عناصر مهم گروهک تروریستی انجمن پادشاهی است که پس از ماه‌ها تلاش مستمر و پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و به همراه چند نفر دیگر از اعضای باند، از جمله همسرش زینب صادق‌زاده، آرش رحمانی‌پور ( با نام مستعار بردیا) و ... دستگیر و تحویل مقام قضایی گردید.

پس از بررسی‌های اولیه، از بازرسی ماشین امیررضا عارفی شش بمب آماده انفجار با چاشنی و تایمر کشف شد و همچنین از منزل عضو دیگر هسته،" آرش رحمانی"، بیش از 130 کیلو مواد اولیه ساخت بمب و چند چاشنی و اسناد معتنابهی از گروهک تروریستی به دست آمد.
براساس بررسی‌هایی که از اسناد مکشوفه‌ای که از متهمان بدست آمد و همچنین مکتوبات آن‌ها، مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی به شرح زیر است:

1. بمب‌گذاری در حسینیه ارشاد در روز انتخابات ریاست جمهوری خرداد 88

2. بمب‌گذاری در مسجد جامع نارمک در روز انتخابات ریاست جمهوری خرداد 88

3. بمب‌گذاری در امام علی اکبر چیذر در ایام عزاداری یا شب‌های احیاء

4. بمب‌گذاری در امام‌زاده زید بازار

5. بمب‌گذاری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)

6. بمب‌گذاری در پمپ بنزین نزدیک مجلس شورای اسلامی و یا انفجار تانکر بنزین در مجاورت مجلس

7.بمب‌گذاری جهت تخریب سدها، پلها و سازه‌های زیربنایی زندگی شهری

8.اهداء مواد غذایی آلوده به سیانور به هیات‌های مذهبی

تهیه صدها کیلو مواد شیمیایی برای ساخت بمب‌

بنابر اسناد و اعترافات پیمان عارفی وی به همراه آرش رحمانی‌پور، برای تحقق اهداف تروریستی گروهک اقدام به تهیه صدها کیلو مواد شیمیایی برای ساخت بمب‌ ده‌ها قلم اجناس ساخت بمب، چاشنی و ... می‌نمایند که برای ساخت بیش 20 عدد بمب 10 تا 20 کیلوئی کافی بوده است. (یادآور می‌گردد بمب گروهک در حسینیه رهپویان وصال شیراز که ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت، 4 کیلو بوده است)

از جمله اهدافی که تحقق آن برای گروهک بسیار اهمیت داشته و پیمان عارفی و آرش رحمانی‌پور در صدد انجام آن بوده‌اند، انفجار در مراکز و صندوق های مهم رای‌گیری تهران همچون حسینیه ارشاد و مسجد جامع نارمک بوده است. از آنجا که گزارش تصویری این مراکز در ایام رای‌گیری به صورت مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود، هدف گروهک از این اقدام شکست اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر توده‌های فتنه با انجام اقدام تروریستی و پخش مستقیم انفجار از تلویزیون بوده است.

امیررضا (پیمان) عارفی در خصوص بمب‌گذاری در امام‌زاده علی‌اکبر چیذر نوشته است: "آرش به جمشید شارمهد ایمیل داده بود که اگر (بمب) ناپالم آماده شود این شب‌ها ضربه‌ای بر پیکره رژیم خواهد زد. جمشید گفته بود باید برای این انفجار دو کار انجام دهید. اول اینکه از قبل بیانیه‌ای آماده و برای من بفرستید تا در سایت بگذاریم که نوری‌زاده و بقیه افراد بدانند که کار بچه‌های انجمن بوده و دوم اینکه باید از عملیات فیلم‌برداری کنید تا آن را در سایت بگذاریم و گروه‌های دیگر نتوانند عملیات را از ما بدزدند... قرار ما این بود که ناپالم را آنجا بگذاریم ولی شب‌های احیاء تمامی خیابان‌های مشرف به امام‌زاده بسته شده بود به محض اینکه این صحنه را دیدم با آرش تماس گرفتم و گفتم که راه‌ها مسدود است."

آرش رحمانی‌پور در بخشی از اعترافات خود در خصوص پیمان عارفی می‌گوید: "یک روز من به پیمان گفتم که آیا می‌تواند از جایی سیانور به دست آورد. او گفت که سیانور برای مسموم کردن غذا در ماه محرم خوب است."

از دیگر اهداف تروریستی پیمان عارفی و آرش رحمانی پور، اقدام به انفجار بزرگی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی بوده است.

پیمان عارفی در این خصوص عنوان داشته: "... نظر آرش انفجار پمپ بنزین نزدیک مجلس بود تا بتوانیم به مجلس هشدار دهیم که انفجار بعدی در داخل جلس خواهد بود. من طرح چسباندن ترمیت (بمب انفجاری بسیار قوی) به تانکر (چند هزار لیتری) بنزین را مطرح کردم. انفجار تانکر می‌توانست در محل نزدیک‌تری به مجلس صورت بگیرد.

عاقبت کار:

بنا بر اظهارات مسئولین شعبه 15 دادگاه انقلاب، با توجه به ابعاد و گستره وحشتناک اهداف و برنامه‌های این تیم تروریستی که انجام هر یک از آنها می‌توانست فاجعه‌ای ملی را رقم زند، اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع)، پس از بررسی فعالیت‌های این گروهک تروریستی در  تهیه و آزمایش بمب و برنامه‌ریزی برای اقدام، در تاریخ 88.02.26 اقدام به دستگیری عوامل آن نمودند.

پس از اتمام روند دادرسی و محاکمه متهمان، دو تن از عوامل اصلی این شبکه به نام‌های پیمان عارفی و آرش رحمانی‌پور که با آگاهی و علم کامل به عضویت گروهک تروریستی درآمده، اهانت‌های گستاخانه‌ای به مقدسات اسلامی و در صدد اجرای طرح‌های تروریستی گروهک مذکور بودند، براساس مواد 186 و 187 قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم گردیدند. در دادگاه تجدید نظر حکم عارفی به 15 سال تقلیل یافت.

نکته قابل ذکر دیگر آنکه مرحوم زینب زاده (همسر پیمان عارفی) نیز روند دستگیری تیم مذکور دستگیر می‌گردد و علی‌رغم همراهی با شوهرش مورد رافت اسلامی قرار گرفته و از زندان آزاد می‌شود.

معرفی اجمالی گروهک تروریستی "انجمن پادشاهی"

طبق مستندات، "گروهک تررویستی "انجمن پادشاهی"، یکی از گروهک‌های وابسته می‌باشد که ضمن استقرار رهبری گروهک در آمریکا و انگلیس سبوعانه‌ترین حملات تروریستی در داخل کشور را برنامه‌ریزی کرده که به لطف الهی تمامی این برنامه‌های تروریستی به جز انفجار در حسینیه رهپویال وصال شیراز، قبل از اقدام شناسایی و خنثی گردیده است.

سرکرده گروهک بنام شارمهد مارکسیست ونفر دوم گروهک به نام ایمانوئل آفار صهیونیست و مقیم آمریکا هستند.

متاسفانه حسینیه رهپویال وصال شیراز در فروردین ماه سال 1387 به دست مزدوران این گروهک به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله تروریستی قرار گرفته و بر اثر بمب گذاری عوامل این گروهک ده‌ها تن از زنان، مردان و کودکانی که جرمشان فقط و فقط ذکر و یاد اهل بیت علیهم‌السلام بود، به خاک و خون کشیده شدند. جالب آنکه گروهک طی بیانیه‌ای که از آمریکا پخش شد مسئولیت انفجار را برعهده گرفتند.

در رذالت این گروهک تروریستی همین بس که طبق اعترافات اعضای دستگیر شده این گروهک (پس از انفجار شهر شیراز)، عناصر بمب گذار پس از موفقیت در عملیات تروریستی و تکه تکه شدن کودکان خردسال حاضر در حسینیه (به نحوی که اجسادشان قابل نشان دادن به والدین شان نبوده) اقدام به برپایی بزم شراب نموده و به میگساری و پایکوبی پرداخته‌اند!!

در خصوص چرایی دشمنی این گروهک و اعضای آن با مردم و مراکز دینی (آنچنانکه از برنامه‌های پیمان عارفی نیز هدف قرار دادن مردم در مراکز مذهبی بوده) باید گفت که گروهک انجمن پادشاهی دلایل عدم موفقیت گروهک‌های ضد انقلاب در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران را حمایت توده‌های مردم دین دار از نظام دانسته و براساس این مفروض نابودی مردم دینمدار را به عنوان راهبرد مبارزاتی خود انتخاب نموده است!

در پایان یادآوری چند نکته مناسب به نظر می‌رسد:

1-گروهک تروریستی انجمن پادشاهی (تندرو) در آمریکا و انگلیس مستقر و در حال حاضر هم فعال است و با فریب افراد ساده لوح در داخل کشور اقدامات تروریستی را برنامه ریزی می‌کند.

2-رسانه‌های حامی گروهک‌های تروریستی مانند بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا با سرکرده‌گان این گروهک مصاحبه و به تبلیغ آنها می‌پردازند، همانطور که در گذشته با انجام مصاحبه‌هایی با تروریست معدوم عبدالمالک ریگی، حمایت خود را از گروهک تروریستی جند‌الشیطان اعلام کرده بودند.

3-نظام جمهوری اسلامی حکم جلب بین‌المللی این افراد را از اینترپل اخذ و به سازمان‌ها و دولت‌ های مربوطه ارائه داده است ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته و سرکرده‌گان این گروهک آزادانه در آمریکا فعالیت می‌کنند.

4-دستگاه اطلاعاتی کشور با درایت تحرکات گروهک تروریستی را رصد و عناصر تروریست را به همراه بمب و برنامه‌های دقیق کشف و خنثی و مجرمان طبق قانون توسط قوه قضاییه مجازات می‌گردند.

5-مادری برای ملاقات با فرزند زندانیش که فریب گروه تروریستی مستقر در آمریکا و وابسته به موساد را خورده و به دنبال اقدامات تروریستی وحشتناک بوده است و در جاده تصادف می‌کند. همان رسانه‌هایی که سرکرده‌گان گروه تروریستی در کشورشان مستقر است و با آنها مصاحبه کرده‌اند به سوء استفاده از این رخداد پرداخته و در سطح گسترده به پوشش خبری آن می‌پردازند؟!

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.